هوشياري مردم و آمادگي ارتش سناريوي دشمنان سوريه را ناکام گذاشت

هوشياري مردم منطقه تريمسه واقع در استان حماه و آمادگي ارتش سوريه باعث شد سناريوي جديد دشمنان ملت و نظام اين کشور بار ديگر در رسيدن به هدفشان که مداخله نظامي در سوريه است شکست بخورند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه،  تريمسه يکي از روستاهاي استان حماه است که از شهر حماه 35 کيلومتر فاصله دارد .
تروريستها ، حاميان آنها و شبکه هاي تلويزيوني شريک در ريختن خون سوريها همانند هر نشست ديگري از نشستهاي شوراي امنيت سازمان  ملل متحد در خصوص سوريه قصد داشتند قتل عام ديگري را مرتکب شوند .
اين روستا که در نزديکي رود العاصي قرار دارد با حمله گروههاي تروريستي مسلح روبرو شد و آنها با حمايت يک افسر ترک و افراد مسلح از مليتهاي مختلف عربي و همانند گذشته پس از دريافت فرمان از خارج به تريمسه يورش بردند .
ابوطلحه يکي از تروريستهاي مرتبط با شبکه القاعده که در منطقه فعاليت مي کند اين سلاحها را به تريمسه منتقل کرده بود .
ابوطلحه در جذب تروريستهاي ديگر از ليبي ، تونس و ديگر کشورها نقش داشته است .
اسامه مختار هذلي از تروريستهاي تبعه تونس گفت : با شخصي به نام ابو احمد تماس گرفتم که با شخصي به نام ابوطلحه ارتباط داشت . ابو طلحه يک گروه جهادي در سوريه دارد که با شبکه القاعده مرتبط است.
مردم تريمسه به سرعت و پس از آنکه تروريستها  عليه مردم اين روستا مرتکب قتل و جنايت شدند از نيروهاي ارتش براي حمايت از تروريسم افراد مسلح و جنايات آنان کمک خواستند .
يگاني از نيروهاي ارتش به عمليات ويژه اقدام کرد و به مخفيگاههاي تروريستها يورش برد و نتيجه اين عمليات نيز کشته شدن شماري از آنها و دستگيري شمار ديگري از تروريستها  بود .
محمد سطوف يکي از تروريستهاي دستگير شده بود :فردي که به همراه گروه خود جنايت القبير را مرتکب شده بودند با تصاوير مونتاژ شده اين جنايت نزد ما آمدند و با تهديد پسر عمه من از وي خواستند اين تصاوير را روي اينترنت بارگذاري کند.
حقيقت ماجرا در تريمسه آن است که تدارک ديده شده بود تا صحنه قتل عام عليه سوريها باشد تا با خون مردم اين منطقه تجارت شود اما به لطف مداخله ارتش شکست خورد و طرح تروريستها و حاميان آنها ناکام ماند .

برچسب ها: ارتش ، سوریه ، هوشیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار