كاهش دما اكثر مناطق را دربر مي گيرد

امروز در سواحل درياي خزر، دامنه هاي جنوبي، شمال شرق و به طور ضعيف تري بخش هايي از شمال غرب، غرب و مركز كشور با ابرناكي و وزش باد، رگبار باران و گاهي رعد و برق و كاهش دما پيش بيني مي شود.

عبدالرضا اميدوار، مديركل پيش بيني وضع هواي كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص كاهش نسبي هوا گفت: براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي امروز در سواحل درياي خزر و دامنه هاي جنوبي البرز، شمال شرق و به طور ضعيف تري بخش هايي از شمال غرب، غرب و مركز كشور ابرناكي،‌وزش باد، رگبار و باران گاهي رعد و برق، كاهش نسبي دما و در مناطق مستعد بارش تگرگ پيش بيني مي شود و درياي خزر مواج خواهد بود.
وي افزود: فردا از ميزان ناپايداري ها در مناطق ذكر شده كاسته شده و طي فردا و روز چهارشنبه تنها در بخش هاي شمالي آذربايجان و ارتفاعات البرز افزايش ابر و رگبار پراكنده و وزش باد رخ خواهد داد.
اميدوار خاطرنشان كرد: طي 3 روز آينده در شرق كشور به ويژه منطقه زابل، وزش باد و گرد و خاك و براي ارتفاعات جنوب شرق در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پيش بيني مي شود.
اميدوار در خصوص وضعيت 24 ساعت آينده افزود: در برخي مناطق جنوب غرب پديده گرد و خاك ادامه داشته و انتظار مي رود كه با توجه به تشكيل توده گرد و خاكر در شمال عراق به تدريج از اواخر وقت امروز طي فردا علاوه بر جنوب غرب، مناطق غربي نيز درگير پديده باد و گرد و خاك و كاهش ديد افقي شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار