دلخوری مهاجمان استقلال از خبر بازگشت مجیدی

فرهاد مجیدی مهاجم سابق استقلال در صورتیکه به این تیم بازگردد، شرایط را برای دیگر مهاجمان تیم سخت می‌كند، این در حالی است که میداوودی و آرش برهانی از هم اکنون در این خصوص واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حضور برهانی، میداوودی و منوچهری در کنار سیاوش اکبرپور شرایط را برای حضور مجیدی سخت کرده است زیرا در صورت اینکه فرهاد به استقلال بازگردد، این مهاجم بازیکن اصلی تیم است و مهاجمان دیگر باید به فکر نیمکت نشینی و اتفاقات احتمالی باشند زیرا عملکرد مجیدی عامل اصلی حضورش در ترکیب اصلی تیم است.

این در حالی است که میداوودی و آرش برهانی، رضایت زیادی از بازگشت مجیدی ندارند و حتی در تمرینات به این موضوع اشاره کرده‌اند.

شایان ذکر است، مهاجمان تیم استقلال پس از شنیدن این خبر مدعی شدند که استقلال به اندازه کافی مهاجم در اختیار دارد و مشخص نیست که مسئولین به چه دلیل اصرار می‌ورزند که فرهاد مجیدی به تیم بازگردد.

این درحالی است که میداوودی پیش از این و به فاصله آغاز تمرینات استقلال به دلیل حضور اکبرپور و امین منوچهری قصد جدایی از استقلال را داشت و با اصرار دیگر بازیکنان و مسئولین در تیم ماند زیرا این اتفاق را تهدیدی برای حضور خود در ترکیب می‌دانست اما در نهایت در تیم ماند، اما در حال حاضر با خبر بازگشت مجیدی با شرایط متفاوت است مهاجمان تیم نگران وضعیت خود هستند.

شایان ذکر است، پیش از این اعلام شده بود به دلیل جدایی تیموریان و جباری از استقلال قرار است امیر قلعه‌نوعی از سیاوش اکبرپور در خط میانی استفاده کند اما با حضور جان واریو و بازگشت جباری و جذب توزی این وضعیت نیز تغییر کرد و حضور اکبرپور در خط میانی نیز منتفی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار