رئيس ستاد تبليغات دفاعي كشور:

ايران نمي‌تواند در برابر کشتار مسلمانان در ميانمار بي‌تفاوت باشد

سردار جزايري با اشاره به کشتار مسلمانان در ميانمار، تأکيد کرد: وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، سكوت جوامع را در قبال فجايع ميانمار بشكنند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيرو‌هاي مسلح در خصوص فجايع اخير كشور ميانمار اعلام داشت: بر اساس آنچه در رسانه‌ها منعكس مي‌شود نوعي نسل‌كشي عليه مسلمانان مظلوم در كشور ميانمار شكل گرفته است و جمهوري اسلامي ايران نمي‌تواند در برابر اين ظلم بزرگ بي‌تفاوت باشد.

وي خطاب به دستگاه‌هاي فرهنگي اظهار داشت: ذهن جامعه، بخصوص جوانان را نسبت به‌ آموزه‌هاي غلط بودائيسم آشنا كنند و اجازه ندهند اين خرافه‌ها اذهان مردم را به خود مشغول سازد.

سردار جزايري نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين خصوص را مهم دانست و افزود: اين وزارتخانه بايستي به مسئوليت و وظيفه خود در برابر ايسم‌هاي ناسازگار با توحيد اصيل عمل کند.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح همچنين اعلام داشت: دستگاه‌هاي مختلفي در زمينه‌هاي سياسي، فرهنگي و ديپلماسي با ماموريت خارج از كشور مشغول به كار هستند ليكن در بعضي امور مهم مثل‌ نسل‌كشي در كشور ميانمار تحركات لازم را ندارند.

اين مقام عالي رتبه‌ نيروهاي مسلح در پايان تاكيد کرد: اگر اين گونه موضوعات بطور مستمر در دستور كار اين دستگاه‌ها نباشد حوادثي مثل فجايع منطقه بالكان و بوسني و هرزگوين تكرار خواهد شد و لذا لازم است دستگاه‌هايي مثل وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، سكوت، ساير كشورهاي اسلامي و ديگر جوامع متعهد را نسبت به اين حادثه مهم هوشيار و فعال سازند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: جزایری ، معاون ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
قزاق
۰۴:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۹۱
سردا سپاه قدس را بفرستید و این بت پرستان را تارومار کنید ان المشرکون نجس
آخرین اخبار