رقابت برترين سر آشپزان دنيا در المپيك

مسابقات المپيك نه تنها بزرگترين رويداد ورزش جهان است بلكه در اين ميدان برخي ها نيز با انجام رقابت به دنبال اثبات توانايي هايشان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، با توجه به اهميت رقابت هاي المپيك 2012 لندن در طي برگزاري اين مسابقات ميليون ها نفر به لندن سفر خواهند كرد.

بنابراين در كنار امكاناتي كه برگزار كنندگان براي بازديد كنندگان در نظر مي گيرند شركت هاي خصوصي بسياري از جلمه رستوران ها و هتل هاي نيز براي ارائه خدمات به اين خيل عظيم مسافران به صف شده اند.

در بين رستوران هاي حاضر در المپيك رستوران دانماركي ديده مي شود كه داراي برترين آشپزان جهان است.

اين رستوران ها به مناسبت بازي هاي المپيك لندن فقط براي 10 روز و از 7 الي 16 مرداد ماه در هتل فوق لوكس لندن به مشتريان سرويس خواهد داد.

اين شعبه موقت تمام و منوهاي رستوران اصلي در ساختمان 200ساله اين رستوران در شهر كپنهاگ دانمارك را با خود خواهد داشت از سرآشپز معروف گرفته تا پنج منوي مختلف از غذاهاي 195 تا 300 پوندي (600 هزار تا 900 هزار توماني) اين رستوران در سال 2004 دريك  انبار متروكه  قديمي كه بيش از 200 سال از عمر آن مي گذشت و در مرحله مركزي كپنهاگ دانمارك تاسيس شد.

"رنه" سرآشپز 35 ساله اين رستوران در طبخ اين نوع غذاها وسرويست هاي ويژه اي كه به مشتريان مي داد وي را به قدري مشهور كرد كه هم اينكه به عنوان يك اسطوره در آشژزي هتل داري و صنعت گردشگري در تمام دنيا شناخته شده است.

در طول اين برنامه به خاطر اقامت اعضاي رستوران مركزي در لندن براي  اولين بار در طول تاريخ اين رستوران اين محل تعطيل خواهد بود و مسئولان از اين فرصت استفاده كرده و اقدامات بازسازي و نوسازي بروي آن صورت خواهند كرد./مح

برچسب ها: باشگاه ، المپیک ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.