قایقران المپیکی تیم ملی روئینگ بانوان

قول مدال را برای المپیک 2016 می دهم

قایقران المپیکی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: قول مدال را در رقابت های المپیکی 2016 برزیل می دهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سولماز عباسی به عنوان تنها قایقران کشورمان در بخش بانوان و رشته روئینگ در رقابت های المپیک لندن حضور پیدا می کند.

وی در دی ماه سال 1363 متولد شد و از سال 1387 فعالیت خود را در تیم ملی روینگ بانوان آغاز کرد وی متولد تهران است و به همین دلیل این قایقران فعالیت خود را در هیئت قایقرانی تهران آغاز کرد و نورمن کولین بارت و مایکل دیود هیل به عنوان مربی وی را در تمرینات و مسابقات همراهی می کردند.

مهمترین افتخار عباسي کسب مدال برنز در بازی های آسیایی تایلند و بازی های آسیایی گوانگ جو است.

در المپیک 2008 پکن هما حسینی بود که به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های المپیک حضور پیدا کرد.

در این خصوص سولماز عباسی قایقران اعزامی کشورمان به رقابت های المپیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است به عنوان تنها نماینده کشورمان در بخش بانوان و رشته روئینگ راهی رقابت های المپیک لندن شوم.

وی گفت: خوشبخانه در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و مشکل خاصی در انجام تمرینات وجود ندارد عباسی در خصوص حریفان اصلی خود در این مسابقات افزود: تمام قایقرانان حاضر در این رقابت ها قدرند و اما پاروزنان کشورهای چین، قزاقستان ژاپن و قایقرانان کشورهای اروپایی آلمان، روسیه و مجارستان از حریفان اصلی بنده در رقابت های المپیک لندن هستند.

وی تصریح کرد: کسب مدال در این دوره از مسابقات بسیار مشکل است اما این قول را می دهم که رقابت های المپیک 2016 برزیل مدال رقابت ها را به دست آورم.

وی یادآور شد: همچنین حضور در فینال A مسابقات نیز بسیار مشکل است به همین دلیل تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به فینال B و یا C صعود کنم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار