مهماني خدا با هنرمندان؛

مريم كاوياني:بهترين خاطره ام از ماه رمضان در دوران پرستاري ام است

بهترين خاطره ام از ماه مبارك رمضان مربوط به دوران پرستاري ام مي شود.

مريم كاوياني بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در بيان خاطرات خود از ماه رمضان گفت: از ماه رمضان خاطرات خوبي دارم اما يكي از بهترين خاطرات من مربوط به دوراني است كه پرستار بودم.

وي در ادامه افزود: در آن زمان مريضي تحت نظرمان بود كه به دليل سرطان امكان غذا خوردن نداشت اما اين مريض نذر كرده بود كه روز اول رمضان حتي اگر دكتر اجازه نداد افطار كند و روزه خود را باز كند.

كاوياني در ادامه افزود: اين اتفاق همزمان با شيفت من بود و من بسيار مي ترسيدم كه اگر دكتر از موضوع همكاري من با بيمار اطلاع پيدا كند حتما من را توبيخ ميكند اما من احساس كردم كه تنها اميد اين بيمار است و تلاش كردم به او كمك كنم و از او قول گرفتم كه حتي اگر حالش هم نامساعد شد به دكتر نگويد كه من به او اجازه غذا خوردن دادم.

وي در ادامه افزود: من براي اين موضوع خيلي نگران بودم و اضطراب داشتم اما خدا را شكر به خير گذشت و مريض روزه خود را افطار كرد اين خاطره هيچ وقت از ذهن من پاك نخواهد شد.

وي در پايان ضمن آرزو و دعا براي مردم گفت: اميدوارم هميشه مردم حتي اگر فرش زير پايشان مورد  دلخواهشان نيست سفره اي پر بركت داشته باشند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.