اردبیل/ نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

کشتار میانمار چهره کریه استکبار را به نمایش گذاشت

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ‌کشتار مردم بی‌گناه میانمار چهره زشت و کریهی را از ظلم و تعدی استکبار جهانی در قرن معاصر به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل منصور حقیقت‌پور افزود: کشتاری که امروز در دنیا با نام اسلام رخ می‌دهد نتیجه کج‌فهمی نظام استبداد از حقیقت و حقانیت انسان در برخورداری از آزادی دین و عقیده است که هیچ وقت حاضر نشدند به پیام صلح و آرامش ملت‌ها پاسخی مثبت و صریح بدهند.

وی با بیان اینکه از طریق مجامع جهانی و بین‌المللی این کشتار بی‌رحمانه را پیگیری می‌کنیم تا حقیقت مسئله و چهره کریه استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگر نمودار شود، گفت:‌ در حالی که موج بیداری اسلامی دنیا را فرا گرفته است چنین حرکت سخیف نشانه استیصال استکبار است که سعی می‌کند امت اسلامی را داغدار کند و خود به اهداف پلید و نامبارک خود دست یابد.

حقیقت پور همچنین افزود: به یقین چنین اقداماتی نشان از عصبانیت استکبار از دامنه‌دار شدن موج بیداری اسلامی است که امروز صدای آن را می‌توان از تمام کشورهای منطقه شنید و به یقین این موج کاخ استبداد را به لرزه در‌آورده و‌ آنها را دچار هیجانات اساسی کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان بیزاری از حرکت‌های تاسف‌بار اخیر در جامعه اسلامی، تنها داروی شفا‌بخش مقابله با این تحرکات شیطانی را حفظ وحدت و همدلی در بین جامعه اسلامی و مسلمانان اعلام کرد./س 

برچسب ها: اردبیل ، کشتار ، میانمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.