معامله بیش از 69 هزار تن محصول در بورس کالا

پلیمری ها به بورس کالا رونق دادند

5 هزار و 660 تن انواع محصولات پلیمری به ارزش بیش از 126 میلیارد ریال در اولین روز مرداد داد و ستد شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شانا، روز گذشته (اول مرداد) 69 هزار و 120 تن انواع کالا به ارزش بیش از 986 میلیارد ریال در بخش معاملات فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

بر پایه این گزارش، در گروه محصولات صنعتی و معدنی 52 هزار و 130 تن کالا به ارزش بیش از 773 میلیارد ریال، در گروه محصولات کشاورزی 535 تن کالا  به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال و در گروه فرآورده های نفت و پتروشیمی  16 هزار و 445 تن کالا به ارزش بیش از 210 میلیارد ریال داد و ستد شد.

بورس کالای ایران اعلام کرد که در گروه قیر، شرکت های نفت پاسارگاد تهران، اراک، شیراز،آبادان،بندرعباس و شرکت قیر آکام 9 هزار و 115 تن انواع قیر را به ارزش بیش از 63  میلیارد ریال در تالار معاملات این بورس به فروش رساند.

رشد 10 درصدی ارزش معاملات فرآورده های نفت و پتروشیمی در چهار ماه 91

در چهار ماه نخست امسال ارزش معاملات انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالای ایران از مرز 22 هزار و  700 میلیارد ریال فراتر رفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

با استقبال مجتمع های بزرگ پتروشیمی کشور از عرضه انواع محصولات در بورس کالا و در پی آن مصرف کنندگان این دسته از کالاها، افزون بر 2 میلیون و 345 هزار تن انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی در دوره یادشده بورس داد و ستد شد./س
برچسب ها: معامله ، محصول ، بورس ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار