مشهد/

خدمات الكترونيكي باعث افزايش سرعت خدمات دهي شهرداري مي شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد با بيان اينكه توسعه خدمات شهرداري به صورت الكترونيكي باعث افزايش سطح كيفي خدمات دهي به شهروندان مي‌شود، گفت: الكترونيكي كردن خدمات شهرداري باعث افزايش سرعت خدمات رساني به شهروندان مي شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمايشگاه السیت 91، غلامرضا بصيري پور افزود: الکترونیکی کردن خدمات موجب تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، روان سازی، افزایش دقت، کاهش ضریب خطا و همچنین افزایش بهره وری می شود.

وی تصریح کرد: شهر الکترونیک این امکان را برای ارائه ‌کنندگان خدمات شهری و همچنین خدمات ‌گیرندگان مهیا می‌کند تا آنها درکوتاه‌ترین زمان ممکن از بیشترین خدمات شهری و الزامات زندگی در یک کلانشهر توسعه‌یافته برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد ادامه داد: با راه‌اندازی شهر الکترونیک تردد در سطح شهر کاهش مي‌يابد و خدمات مورد نیاز شهروندان از طریق اینترنتی ارائه مي‌شود که قطعاً این موضوع رضایت‌مندی ارباب رجوع را در پی دارد.

بصيري پور با بيان اينكه شهر الکترونیک شهری است که درحداقل زمان ممکن و با هزینه پایین قادر باشد بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد، گفت: شهر الكترونيك موجب افزايش ارتباطات سازمان‌هاي مختلف با يكديگر شده، خدمات الكترونيك را براي شهروندان و ديگر افراد مرتبط با شهر فراهم مي‌كند و منجر به مديريت بهتر خدمات شهري مي‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد درخصوص شرايط تحقق شهر الکترونیک بيان داشت: زیرساخت های لازم باید در این زمینه فراهم شود و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص مباحث الکترونیک لازم و ضروی است.

وی خاطرنشان كرد: درکاهش آلودگی هوا با کاهش ترافیک شهری، تسریع در برطرف شدن مشکلات ایجاد شده در شهر با ایجاد ارتباط مستقیم بین مسئولان با شهروندان، صرفه جویی در وقت و انرژی از طریق کاهش جابه جایی در اثر الکترونیکی شدن فعالیت ها، جلوگیری از سرمایه گذاری بیشتر بر روی روش های قدیمی اداره شهر،افزایش نظم و کاهش زمان رسيدگي به امور اداری و کارآفرینی برای بخش کثیری از جوانان در سطح شهر از دیگر مزایای ایجاد شهر الکترونیک است./س

برچسب ها: خدمات ، الکترونیک ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.