اراک/

بی تفاوتی به نسل كشی درمیانمارچهره دروغین مدافعان حقوق بشر را افشاكرد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: بی تفاوتی مجامع جهانی به نسل كشی مردم مسلمان و مظلوم میانمار، چهره دروغین مدافعان حقوق بشر را افشا كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران'ااراک بوالقاسم نصرالهی'امروزبه مناسبت روز جهانی همبستگی با مسلمانان میانمار ( سوم مرداد) افزود: سكوت و بی تفاوتی مجامع بین المللی نسبت به نسل كشی انسان ها در میانمار، محكوم و شرم آور است.

وی تاكید كرد: ماهیت امپریالیستی و سودجویانه مدعیان حقوق بشر به خوبی برای افكار عمومی جهان بار دیگر ثابت شد بنابراین ملت ها و كشورهای اسلامی باید به رسالت خود در این زمینه عمل كنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان كرد: از نهادهای حقوق بشر و كشورهای اسلامی انتظار می رود تا با اعلام مواضع لازم برای تامین حقوق مسلمانان میانمار به رسالت دینی و انسانی خود عمل كنند تا زمینه توقف جنایت های ضد انسانی در این كشور فراهم شود.

نصرالهی تصریح كرد: هدف اصلی استكبار جهانی، نظام سلطه و صهیونیزم بین الملل در حمایت از كشتار مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار، براندازی اسلام و جلوگیری از گسترش موج اسلام خواهی در جهان است.

وی ادامه داد: جنایت های وحشیانه و اقدامات تروریستی در میانمار و سایر كشورهای اسلامی به خصوص سوریه نشان از ترس و استیصال استكبار جهانی در مواجهه با اسلام خواهی مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار كرد: قتل‌عام گسترده مسلمانان، نسل‌كشی و پاكسازی قومی و مذهبی، عمق آتش كینه افراطیون بودایی است و باید برای خاموش شدن آن مجامع بین المللی اقدام جدی و سریع انجام دهند.

نصرالهی یادآور شد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و آزاد در این موضوع واكنش نشان داده‌اند اما رسانه‌های غربی وابسته به دولت‌های زیاده‌خواه، صهیونیستی و بنگاه‌های دروغ‌پرداز غربی این قتل‌عام و نسل‌كشی را در بایكوت خبری كامل قرار داده‌اند تا به همه ثابت شود كه خط‌ مشی مطبوعاتی و سیاسی آنها بر اساس دموكراسی و آزادی تعیین نمی‌شود.

وی از مردم انسان دوست جهان خواست برای حمایت از مسلمانان مظلوم میانمار و جلوگیری از نسل كشی و اقدامات ضد انسانی در این كشور رسالت خود را انجام داده و مقابل زیاده خواهی های دشمنان ادیان الهی ایستادگی كنند.

كمیته بین المللی اقدام برای توقف نسل كشی مسلمانان روز بیست و چهارم جولای ( سوم مرداد ماه ) را به عنوان روز جهانی همبستگی با مسلمانان میانمار نام گذاری كرده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.