بهبود كيفي نيروي انساني مقدمه ارتقاي بهره وري

مشاور اتاق بازرگاني ايران گفت: تغيير كيفي،‌ مقدمه بهره وري محسوب مي شود كه لازمه آن بهبود كيفيت نيروي انساني است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علي اكبر صابري امروز در اولين نشست هم انديشي كاهش قيمت تمام شده تصريح كرد: تاكنون اقدامات زيادي در راستاي كاهش قيمت تمام شده انجام شده اما نتايج آن محدود بوده و دليل اين امر رويكرد نامناسب است.

وي با بيان اينكه تغيير كيفي مقدمه بهره وري است افزود: ايجاد فرماندهي مرتبط با فعاليت هاي بهره وري و وحدت رويه در اين راستا از اهميت ويژه اي در تحقق بهبود كيفي برخوردار است.

وي ادامه داد: بهبود بهره وري با بهبود كيفيت نيروي انساني محقق مي شود و اين امر در گرو توسعه آموزش مناسب و آزادي عمل نيروي انساني است.

صابري تصريح كرد: بايد در تفكر دولتي به اين نتيجه برسيم كه اقدامات دستوري كارآمد نيستند و ابتدا بايد نيروي انساني كه اجرا كننده دستورالعمل ها هستند آماده شوند.

اين مقام مسئول عنوان كرد: اطلاعات صحيح و آمار مناسب بايد در اختيار مردم قرار گيرد تا راه كارهاي مناسب مبتني بر اطلاعات دقيق اخذ شود.

وي با بيان اينكه تحريم به معناي اعمال محدوديت براي معاملات اقتصادي است افزود: هر فردي در هر جايگاهي محدوديتي براي معاملات توليدي ايجاد كند در خدمت تحريم است و اولين گام در تغيير نگرش اين است كه موانع موجود بر سر راه توليد برداشته شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار