سخنگوي جنبش عدالت خواهي دانشجويي گفت: برخي رسانه‌ها و وزارت امور خارجه در پيگيري کشتار مسلمانان ميانمار ضعيف عمل کرده‌اند.

مهدي خوجگي سخنگوي جنبش عدالت خواهي دانشجويي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه "سازمان ملل را به رسميت نمي شناسيم"، گفت: سازمان ملل با عملکرد خود ثابت کرده که برآمده‌ دست مستکبران و يا به قولي همان "يک درصدي‌ها" است.

وي حمايت سازمان ملل متحد از مردم مظلوم منطقه و به خصوص مردم مسمان ميانمار را غيرقابل انتظار خواند و افزود: ما با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل به مجامع به اصطلاح حامي حقوق بشر مي‌گوييم که شعارهاي انسان دوستانه را کم کرده و قدري در اين زمينه عمل کنيد.

سخنگوي جنبش عدالت خواهي دانشجويي ضمن انتقاد از عملکرد برخي رسانه‌ها و وزارت امور خارجه در پيگيري ناموفق کشتار بي‌رحمانه مردم مسلمان ميانمار، اظهار داشت: رسانه ها در مورد بازتاب اين فجايع قدري کوتاهي کرده‌اند. لذا تشکل‌هاي دانشجويي و سازمان‌هاي مردم دست به اعتراض مقابل دفتر سازمان ملل زدند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدواريم با پيگيري مناسب از سوي دستگاه ديپلماسي، ظلم روا شده بر مسلمانان ميانمار به پايان يابد و اين امر همکاري مجامع بين المللي را مي طلبد.

انتهاي پيام/ر

برچسب ها: تجمع ، دانشجویان ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار