کرمان/

حضور نابغه ی قرآنی در بین زندانیان کرمان

نابغه بزرگ جهان اسلام که قرآن را به ۵1 روش از حفظ میخواند با حضور در بین زندانیان و مسئولین اداره کل زندانهای استان کرمان با اجرا‌‌های متفاوت از خواندن حفظ قرآن، همگان را متحیر کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان ، محمدتقی خان در محفل انس با قرآن که با استقبال گسترده زندانیان و کارکنان اداره کل زندانهای استان کرمان برگزار شد، با اجرای روش هایی مانند تلاوت آیات تنها با اشاره چشم و حرکت چهره برادرش، همچنین پاسخ به سوال حاضران از قرآن، بیان سوره قرآن صرفاً با شنیدن نام فرد سئوال کننده و کلمه مورد نظر وی بازگشت ۳۰۰ و ۴۰۰ صفحه‌ای به صفحات گذشته، معرفی خود با قرآن، حفظ به روش تسلسل آیات و اجرای آن و.. تعجب و تحسین حاضران را برانگیخت.
این نوجوان 15 ساله پاکستانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه  بیش از ۱۲- ۱۵ ساعت از شبانه روز را به قرائت و مرور آیات قرآن می پردازد ، اظهار داشت:  به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو مسلط است.

وی  با تاکید بر لزوم احترام به پدر و مادر اظهار داشت: به لطف پروردگار و دعای والدینم توانستم قرآن را در کمتر از ۹ ماه حفظ کرده و آن را به ۵۰ روش از حفظ بخوانم.
محمدتقی خان با بیان اینکه در سن سه سالگی پدرش را از دست داده و تحت سرپرستی برادرش دکتر محمدنقی خان حافظ کل قرآن قرارگرفته گفت: بعد از مرگ پدر همراه با خانواده به ایران مهاجرت و در شهرستان قم اقامت کردیم و زیرنظر اساتید مجرب قرآنی به فراگیری قرآن پرداختم و در کمتر از ۹ ماه موفق به حفظ کل قرآن کریم با ابداع روش‌های متنوع و جذاب قرائت شده و در این زمینه پیشرفت قابل توجهی کردم./س

برچسب ها: حضور ، نابغه قرآنی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.