انتشار عکس هاي خصوصي براي انتقام جويي

فردي كه به دليل اختلافات خانوادگي و با انگيزه انتقام‌جويي، اقدام به انتشار عكس هاي خصوصي در فضاي مجازي كرده بود‏، توسط پليس فتا كردستان دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد ”شاکري" رئيس پليس فتا استان کردستان اظهارداشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه شخص مجهول الهويه اي اقدام به پخش کردن عکس هاي شخصي وي در اينترنت و شبکه هاي اجتماعي کرده است، تيم مجربي از کارشناسان اين پليس، تحقيقات خود را براي شناسايي و دستگيري اين مجرم آغاز كردند.

وي ادامه داد : در پي رصد ها و شناسايي هاي گوناگون اين تيم مجرب از فضاي مجازي، سرانجام مأموران وظيفه شناس و توانمند اين پليس توانستند با انجام يک سري شگردهاي پليسي پس از شناسايي مخفيگاه متهم،وي را طي يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند.

متهم در تحقيقات پليسي با مشاهدات مستندات ارائه شده از سوي پليس لب به اعتراف گشود و گفت: با انگيزه انتقام جويي از شاكي‏، عكس هاي وي را از طريق نفود به گوشي يكي از بستگان شاكي به دست آوردم.

اين متهم در ادامه اعترافات خود افزود: به علت اختلافات خانوادگي كه سالهاي پيش بين ما و خانواده شاكي به وجود آمده بود‏، خانواده شاكي شماره تلفن خانه و اعضاي خانواده ام‌ را براي ايجادمزاحمت در بين عموم پخش كردند، من نيز به خاطر انتقام،عکس‌هاي خانوادگي آنها را در اينترنت به اشتراک گذاشتم.

رييس پليس فتا استان كردستان‌خاطرنشان كرد: توجه به هشدار هاي پليس فتا و عدم نگهداري از از اطلاعات و عکس و فيلم هاي شخصي روي گوشي تلفن همراه و استفاده مناسب از بلوتوث از انجام اين جرايم جلوگيري مي کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار