برگزاری 30 محفل انس با قرآن در مساجد منتخب شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: 30 مسجد منتخب منطقه به مدت 30 شب پذیرای فعالان و نخبگان قرآنی در شب های ماه مبارک رمضان خواهند بود


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور نشر و توسعه فرهنگ قرآن خوانی در بین شهروندان، محافل انس با قرآن به مدت 30 شب در مساجد منتخب شمال شرق تهران برگزار می شود.

وی افزود: طی این 30 شب ضمن دعوت از قاریان بین المللی قرآن و قرائت قرآن توسط این افراد، نخبگان قرانی نیز در این محافل شرکت خواهند کرد.

زمانی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته این معاونت در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با دهه تکریم مساجد، 130 مسجد شمال شرق تهران غبار روبی و آذین بندی شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 افزود: در دهه تکریم مساجد بحث پاکی و طهارت مساجد و توجه ویژه به ظواهر مساجد در اولویت قرار دارد، به همین منظور در دهه تکریم دیوارهای بیرونی و نما مساجد شستشو و پاکسازی شد.

وی افزود: در این خصوص اعتبار لازم جهت شستشوی فرش های مساجد و تهیه لوازم شوینده و گلاب برای نواحی 9 گانه تامین شده است.

زمانی تصریح کرد: اهدای بسته های فرهنگی شامل دعای مخصوص ماه مبارک رمضان و ادعیه روزانه این ماه به شهروندان و اهدای قران کریم به مساجد از دیگر اقدامات صورت گرفته در دهه تکریم مساجد است.
برچسب ها: برگزاری ، محفل ، انس ، قرآن ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار