سمنان/

ثبت نام100 درصد پزشكان مورد نياز براي اجراي طرح پزشك خانواده در سمنان

رئيس گروه گسترش شبكه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي سمنان از اجراي رسمي طرح پزشك خانواده از ابتداي شهريور ماه،سال جاري در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ حبيب الله صفري با اعلام اين خبر گفت: طرح پزشك خانواده در روستا هاي استان سمنان آغاز شده است و در شهر ها نيز از ابتداي شهريور ماه اجرايي خواهد شد.

وي با بيان اينكه مقدمات اجراي طرح پزشك خانواده از سالهاي گذشته در استان سمنان فراهم شده است ،افزود: هم اكنون اين طرح در مرحله ثبت اطلاعات خانوارهاي استان در سامانه سلامت ايرانيان است و از 11 مرداد ماه نيز به خانوارها اعلام خواهد شد تا به مراكز درماني مراجعه و پزشك خود را انتخاب كنند.

رئيس گروه گسترش شبكه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي سمنان خاطر نشان كرد: با اجرايي شدن طرح پزشك خانواده از اول شهريور ماه دفترچه هاي بيمه از اعتبارساقط خواهد شد و تمام خدمات سطح اول ارائه شده توسط پزشك از قبيل ويزيت بيمار،تجويز دارو و تزريقات و مشاوره ها رايگان خواهد بود.

صفري تأكيد كرد: در شهر سمنان 70 درصد سرشماري انجام شده است و 30 درصد اطلاعات نيز در سامانه سلامت ايرانيان ثبت شده است.

وي اضافه كرد: همچنين 100 درصد پزشكان مورد نياز براي اجراي طرح پزشك خانواده، ثبت نام نموده اند و در بعضي از نقاط استان ثبت نام كنندگان بيش از مورد نياز و در بعضي از نقاط نيز كمتر از مورد نياز بوده است .

رئيس گروه گسترش شبكه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي سمنان در ادامه توصيه كرد: خانوارهايي كه هنوز اطلاعات آنها سرشماري نشده است مي توانند با در دست داشتن كارت ملي اعضاي خانواده به يكي از مراكز بهداشت و درمان در سطح استان مراجعه كنند و اطلاعات خود را ثبت نمايند ../س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.