مقدم‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغيير لحن غرب نشانگر پيروزي "بشار اسد" است

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران گفت: تغيير لحن غرب نشانگر پيروزي "بشار اسد" و شكستي ديگر همانند جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه براي غرب است.

حميدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغيير لحن غرب در مورد نظام سوريه اظهار داشت: عقب‌نشيني غرب حاكي از پيروزي بشار اسد و نظام سوريه است.

وي با بيان اينکه جبهه استكبار سعي دارد با تحريك كشورهاي منطقه عليه سوريه به اهداف شوم خود دست يابد، افزود: تركيه و عربستان سعودي از كشورهايي هستند که در مسئله سوريه در زمين غرب بازي کردند.

معاون فرهنگي و اجتماعي سپاه پاسداران خاطرنشان كرد: تركيه در حمايت‌هاي علني و پنهاني خود از گروه‌هاي مسلح سوريه، اقدام به ايجاد پايگاه نظامي براي آموزش تروريست‌هاي سوريه كرد و عربستان نيز با اطاعت كامل از آمريكا و پيروي از سياست‌هاي القاعده و وهابيت در مسائل سوريه دخالت كرد كه اين امر نشانگر خدمت به نظام سلطه و رژيم صهيونيستي است.

مقدم‌فر همراهي اكثريت مردم سوريه با نظام حاکم بر اين کشور را كليد پيروزي و موفقيت بشار اسد دانست و تصريح کرد: ارتش مردمي و كلاسيك سوريه قادر است اين كشور را از وجود تروريست‌ها پاكسازي كند.

وي خاطرنشان کرد: پيروزي سوريه و شكست آمريكا و متحدانش مانند جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه، نشان‌دهنده ناتواني غرب در برابر جبهه مقاومت است.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار