300 کودک فلسطینی در شرایط غیرانسانی زندانی رژیم صهیونیستی

حدود سیصد کودک فلسطینی در شرایط غیرانسانی در بازداشت رژیم صهیونیستی به سر می برند و از ابتدایی ترین حقوق انسانی خود محروم هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه المنار ، این ۳۰۰ کودک از جمله ۲۵۰۰ کودکی هستند که از زمان آغاز انتفاضه الاقصی بازداشت شده اند و هنوز در زندان های رژیم صهیونیستی  در شرایطی غیر انسانی که حتی بزرگسالان نیز قادر به تحمل آن نیستند به سر می برند.
کودکان فلسطینی هنگام شب به شیوه ای وحشیانه بازداشت می شوند و جریمه های مالی و احکام سنگینی علیه آنها صادر می شود.

آنها هنگام بازداشت هدف ضرب و جرح شدید و در زندان تحت بدترین شکنجه ها قرار می گیرند و از ابتدایی ترین حقوق خود محروم هستند. برخورد با کودکان فلسطینی در زندان ها به قدری خشونت بار و شدید است که بسیاری از آنها حتی پس از آزادی هم نتوانسته اند خاطرات روزهای شکنجه و زندان را فراموش کنند.

گفتنی است،مدافعان حقوق کودکان خواستار دخالت جدی مراجع ذیصلاح برای نجات کودکان و رویاهای کودکانه آنها از اقدامات اشغالگران در زندان ها هستند.

خالد قرماز عضو جنبش جهانی حمایت از کودکان می گوید: بی میلی کودکان برای بازگشت به مدرسه، انزوا در خانواده، مدرسه و جامعه و پایین بودن سطح آنها در صورت بازگشت به مدرسه از جمله پیامدهای بازداشت کودکان در زندان های رژیم اشغالگر است.
 
برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست ، کودک ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار