اراک/

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی هستند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی هستند ودر صف مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  نصراللهی در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی افزود: خبرنگاران با سعی و تلاش فراوان و شبانه روزی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و اهداف نظام فعالیت های شایانی انجام می دهند.

وی گفت : شهید 'محمود صارمی' با نثار خون خود نشان داد كه خبرنگاران نیز در دفاع از میهن و هویت دینی و فرهنگی خود ازهیچ چیز دریغ ندارند و تا آخرین قطره خون برای اعتلای اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت فقیه در صحنه هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار افزود : در دنیای كنونی، دستیابی سریع به اطلاعات موثق و قابل اطمینان با وجود رخداد های فراوان ضروری و حیاتی است.

نصراللهی تاكید كرد: خبرنگاران باید با شناخت عمیق و درك صحیح شرایط ملی و بین المللی و فرایند پیچیده و چند وجهی جنگ نرم، با اطلاع رسانی به هنگام ، شفاف و اثرگذار حركت جهادگونه در جبهه فرهنگی داشته باشند.

وی خاطر نشان كرد: خبرنگار باید به واقعیت یك رویداد دست یابد وهمواره گام به گام حوادث، در حوزه كاری خود حركت كند تا تحلیل های خود را به صورت كامل و رسا ارائه دهد .

وی، با بیان اینكه خبرنگار موفق همیشه در انعكاس رخدادها بی طرفانه عمل می كند، گفت : خبرنگار باید همواره در راه اعتماد سازی بین خود، منابع خبری و مردم تلاش كند و به خاطر همین امر حرفه خبرنگاری بی‏ هیچ قید و شرطی جزو مشاغل سخت و پر مخاطره است.

نصراللهی ادامه داد: امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق رسانه ها و بوق های تبلیغاتی به صورت جدی وارد میدان شده، بنابراین خبرنگاران كشور باید با آموزش های مرتبط برای ناكامی آنان اقدام جدی كنند.

وی یادآور شد: خبرنگاران از قشرهای اثر گذار در راستای اعتلای فرهنگ دینی هستند و با خدمات شبانه روزی خود موجب افزایش اقتدار نظام شده اند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.