با حضور سردار فضلي برپا شد

مراسم افتتاحیه اولين نمايشگاه دائمي اختراعات و ابتكارات نوآوران بسيج

اولين نمايشگاه و فروشگاه دائمي اختراعات و ابتكارات نوآوران بسيج با حضور جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران  اولين نمايشگاه دائمي اختراعات و ابتكارات نوآوران بسيج صبح امروز(شنبه) با حضور سردار علی فضلي جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفین، لاله افتخاري نماينده تهران، روساي دانشكده‌های دانشگاه تهران و علامه طباطبايي برگزار شد.

در اين مراسم سردار فضلي با بيان اينكه در دفاع مقدس با تكيه بر علم و دانش توانستيم به پيشرفت‌هاي قابل قبولي دست يابيم، گفت: تا امروز در حوزه علم و فناوري گام‌هاي خوبي برداشته شده اما تا رسيدن به مقصد راه زيادي در پيش داريم.

 
وي در ادامه با اشاره به "برپايي طرح اقتصاد مقاومتي در كشور" كه همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري بوده است، تصريح كرد: دشمن سالهاست كه از پيشرفت علمي ايران به هراس افتاده و توطئه‌هاي زيادي هم عليه انقلاب اسلامي انجام داده است اما به دليل حضور همیشگی مردم در صحنه همواره با شكست مواجه شده است.

سردار فضلي همچنين با بيان اينكه هر كس كه قلبش براي انقلاب و اسلام مي‌تپد بسيجي است، خاطرنشان كرد: دشمن تمام توان خود را برای آسیب‌زدن به ملت بکار می‌گیرد که  تحريم و توطئه‌هاي مداوم عليه ملت ايران نيز در راستاي همين اقدام است.


در ادامه اين مراسم لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس نيز با بيان اينكه با ايجاد فراكسيون مخترعان در مجلس توانستيم در جهت همگرايي بين تشكل‌هاي مخترعان و رساندن صداي آنان به گوش مسئولين گام برداريم، اصلاح قانون خدمت سربازي نخبگان و تصويب قانون حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان را از جمله اقدامات مثبت اين فراكسيون در جهت همگرايي هر  چه بيشتر بين مسئولين و مخترعان دانست.

وی در ادامه افزود: با تغيير نام اين فراكسيون به فراكسيون نخبگان ، مخترعان و فناوری‌های دانش‌بنيان در آينده اين مسير را ادامه داده و در جهت تحقق شعار امسال مبني بر توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني كه بزرگترين رسالت ما است، گام برمي‌داريم.

افتخاري همچنين با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر "ضرورت بستن شيرهاي نفت و ایجاد ثبات اقتصادي" خاطرنشان کرد: براي رسيدن به اين مهم راهي جز تكيه بر اقتصاد دانش بنيان نداريم.
انتهاي پيام
 

برچسب ها: فضلی ، بسیج ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فروزان
۱۴:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
با سلام
اگر ما اختراعی داشته باشیم باید به کجا مراجعه کنیم.مرسی
آخرین اخبار