سازمان ملل روی پوست یک هندی +عکس

این مرد هندی نیز پس از آنکه متوجه شد باید یک عمل جراحی سنگین را پشت سر بگذارد با خود عهد کرد در صورت به دست آوردن سلامتی، رکورد خالکوبی در جهان را بشکند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هنگامی که بیماری به سراغ انسان ها می آید هر کس وعده هایی را برای زندگی پس از کسب سلامتی خود لیست می کند. یکی دوست دارد سالم تر زندگی کند و فرد دیگری به دنبال افزایش معنویت در زندگی خود می گردند.

اما برخی هم هستند که از این مرحله نیز به فکر کسب درآمد و شهرت هستند و به دنبال کارهای خاص می گردند. موضوعاتی مثل نوشتن کتاب خاطرات و یا دست زدن به کارهای خارق العاده، از جمله این تصمیمات است.



حال یک مرد هندی نیز پس از آنکه متوجه شد باید یک عمل جراحی سنگین را پشت سر بگذارد با خود عهد کرد در صورت به دست آوردن سلامتی، یک رکورد خالکوبی در جهان را بشکند. وی پس از مرخصی از بیمارستان شروع به حک کردن پرچم کشورها بر روی بدن خود کرد و بالاخره موفق شد بیش از 200 پرچم را روی پوست خود خالکوبی کند.

وی در این راه و به خاطر محدودیت هایی که محل بخیه روی پوست او ایجاد کرده بود، از صورت خود هم بهره برد تا بالاخره به این رکورد دست یافت و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار