اصفهان/ مشاور وزیر دفاع؛

تلاش دشمنان برای محدود کردن نفوذ روبه رشد ایران اسلامی در منطقه

دستیار و مشاور وزیر دفاع با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، گفت: با رشد بیداری اسلامی تلاش دشمنان برای محدود کردن نفوذ روبه رشد ایران اسلامی در منطقه بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سردار 'علی شمشیری' در همایش سالانه بسیج مهندسین استان اصفهان، افزود: دو دیدگاه بیداری اسلامی و تغییرات آمریكایی در خصوص انقلاب های مردم منطقه مطرح است كه دومی آن مردود است.

وی اظهارداشت: آنچه منصفان داخلی و خارجی به آن اذعان دارند این است كه بطور قطع انقلاب های منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

مشاور وزیر دفاع با اشاره به تلاش 200 ساله ملت های عرب برای مقابله با استكبار، تصریح كرد: هیچكدام از كشورهای عربی در این تلاش 200 ساله نتوانستند ایده های خود را پیاده كنند.

وی با بیان اینكه تنها كسی كه توانست ایده اسلام ناب را در زمینه حكومت دینی پیاده كند، امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان كرد: امروز مردم منطقه با تاسی به انقلاب اسلامی ایران بیدار شده اند.

سردار شمشیری با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه و حماس و جهاد اسلامی در جنگ 22 روزه، گفت: این دو جنگ معادلات بین المللی را تغییر داد و هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شكست.

دستیار و مشاور وزیر دفاع افزود: این پیروزی ها با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت بنابراین طبیعی است که حلقه محاصره ابرقدرت ها تنگ تر می شود.

وی به تلاش جبهه عربی و غربی برای گفت و گو با 'بشار اسد' برای كمرنگ كردن رابطه خود با ایران و حزب الله اشاره كرد و افزود: در این گفت و گو ها رییس جمهوری سوریه از تهدیدها، تطمیع ها و پیشنهادهای این جریان متاثر نشد.

مشاور وزیر دفاع، نقش سوریه به عنوان واسطه تعیین كننده جبهه مقاومت را حایز اهمیت دانست و گفت: آمریكا و كشورهای غربی برای مقابله با سوریه از گروه های تروریستی داخل این كشور حمایت كردند.

سردار شمشیری با اشاره به پاكسازی دمشق، گفت: به یاری خدا تا چند روز دیگر 'حلب' نیز پاكسازی خواهد شد و آرامش به سوریه باز می گردد.

دستیار و مشاور وزیر دفاع خاطر نشان كرد:توطئه ها همچنان ادامه دارد، زیرا جنگ خیر و شر تمام شدنی نیست./س

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، بسیج ، مهندسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.