درخواست و تاكيد تعدادي از عناصر ضد انقلاب از حقيقت جو؛

لطفا هر چه زودتر به اتاق عمل بيمارستان مراجعه كنيد!

یقه گیری‌های ضد انقلاب خارج نشین و بي احترامي به يكدیگر از جمله رفتارهای عادی و روزمره ضد اپوزیسیون شده و دعوای همیشگی بر سر قدرت‌های نداشته جریانهای سیاسی مطرود مردم هر بار باعث یک رویداد مضحکانه جدید می‌شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ این بار اسماعیل نوری علا از طیف به اصطلاح برانداز سکولار،پس از دعوای لفظی پیش آمده با " فاطمه حقیقت جو " که بعد از شکست فتنه 88 بدجور سرش بی کلاه گیس مانده، با انتشار مطلبی حسابی از خجالت هم پاله‌اش درآمده است.

وی ضمن معاند خواندن کّل منتقدینش با اظهار نگرانی‌ نسبت به سلامتی‌فاطمه حقیقت جوبه اوتاکيد کرد؛ "من که نبايد بجاي شما به دکتر مراجعه کنم ،دکتر که نمی‌روی هیچ؛ تازه ميگویی من خودم دکترم و این شما هستید که مریض تشریف دارید و باید معاینه شويد؟! ایشان طي مقاله نامه ای‌...ببخشيد طي ايميل خصوصي سرگشاده اي! در اینباره نوشته اند:":"شما حکم بيماری را پيدا کرده‌ايد که خيال می‌کند طبيب است و، در عين حال، بيماری خود را به ديگران نسبت می‌دهد".

الف – م نویسنده سایت ضد انقلاب ایران گلوبال نیز برای آنکه از غافله این مبارزه همیشگی! عقب نماند، با اشاره به این برخورد دو طرفه وارد معرکه شده و می‌نویسد : "اینکه سلامتی‌ چیز خوبی‌ است شکی‌ در آن نیست، از قدیم گفته‌اند هیچ چیز، سلامتی‌ خودآدم نمی‌شود. اصلا می‌گویند ؛عقل سالم در بدن سالم !یعنی‌ اینکه اگر کسی‌ خدای نکرده دچار بیماری در یکی‌ اجزای بدنش شد حتماً عقل‌اش هم آجر پاره برداشته است!

وی در ادامه با اشاره به جنجال حقیقت جو و نوری علاء ادامه می‌دهد: "حالا که آقای نوری علا گرامی‌ پا پیش گذاشته و انگشت روي این بحث شيرين و بسیار مهم و حیاتی‌ در مسیر دست یابی‌ به دموکراسی و سکولاریزم گذاشته‌اند امیدواریم در تکمیل پروژه کلینیک تخصصی سکولاریسم و تکمیل ساختمان بیمارستان مورد نظر نيزکمی‌ تعجیل فرمایند چرا که ما از این نوع بیماران زیاد داریم، بيماراني که فکر میکنند خودشان طبیب تشریف دارند. اینها فکر میکنند دکتر هستند غافل از اینکه خود بیمارند!

الف – م که پیداست از این یقه گیری ابلهانه جانش به لبش آمده خطاب به حقیقت جو می‌گوید :" خب خانم دکتر !چرا عناد می‌کنید بروید دکتر. خوب میشوید.

من ماههاست که از طریق ایمیلهای خصوصي! رد و بدل شده بین شما و آقای نوری علا که اصلا هم ایمیل نیستند و بلکه مقاله‌اند ! شما را زیر نظر دارم ،بیماری شما جدی است ! از حالا گفته باشم اگر این بیماری شما در همین مراحل اولیه درمان ومهار نشود متاسفانه می‌باید در آینده عمل جراحی "سکولریزاتومي" روی شما انجام پذیرد که فکر نکنم بتوانید با این بنیه ضعیف زنده از اتاق عمل خارج شوید. من نمي‌دانم شما چرا دکتر نمی‌روید نکند از آمپول می‌ترسید ؟اصلا جای ترس ندارد ! ببخشید مگر بچه‌اید که از آمپول بترسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.