سردار نقدي:

قدرت علمي و تسليحاتي ايران بسيار پيچيده و فوق تصور دشمنان است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به شكست توام با خفت و خواري استكبار در جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه تصريح كرد: قدرت علمي و تسليحاتي ما بسيار پيچيده و بالا بوده و فوق تصور دشمنان است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار محمد رضا نقدي در جلسه صميمانه با 3000 نفر از دانشجويان بسيجي دوره طرح ولايت در دانشگاه فردوسي مشهد گفت: همانگونه كه نسل‌هاي قبلي انقلاب در گذرگاه‌هاي سخت خوش درخشيدند، نسل فعلي نيز بايد با درك زمان و اقتضائات روزحركت كرده و متناسب با جنگ فرهنگي و اقتصادي؛ همچون دفاع مقدس، دشمن را مرعوب خويش کند.

وي با اشاره به شكست توام با خفت و خواري استكبار در جنگ‌هاي 33 روزه و 22 روزه تصريح كرد: قدرت علمي و تسليحاتي ما بسيار پيچيده و بالا بوده و فوق تصور دشمنان است.

نقدي به خبر پراكني و نشر فحشا و فساد توسط يكصد شبكه ماهواره‌اي فارسي زبان پرداخته و خاطر نشان كرد: آمريكا با استقرار در افغانستان، توليد مواد مخدّر را به سرعت افزايش داده و با ايجاد كارخانجات مشروبات الكلي در كشورهاي همسايه و عرضه آن با نازل ترين قيمت؛ قصد انحراف جوانان ما را دارد كه در اين مسير، رسالت نسل جوانان انقلابي بسيار خطير و مهم مي باشد.

وي، جنگ امروز را رويارويي مستقيم تمام جبهه استكبار با ايران اسلامي دانسته و ادامه داد: مهمترين تكليف ما در جنگ نرم امر به معروف و نهي از منكر به شيوه ايجابي است و رزمنده جبهه فرهنگي بايد اسيرشدگان را در فكر، انديشه و اخلاق از چنگال دشمن نجات بخشد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه بحث امر به معروف و نهي از منكر گفت: در اجراي اين فريضه الهي، سختي و صلابت و تيزي تيغ برنده ما به سمت دشمن اصلي يعني استكبار جهاني است و در مواجهه با اسيرشدگان يعني دختران و پسران به انحراف كشيده شده با مهرباني و محبّت بايستي برخورد کنيم.

وي با انتقاد از محيط دانشگاه در استحاله فكري و فرهنگي دختران و پسران جوان تصريح كرد: آزاد كردن اسيران جنگ نرم اصلي‌ترين كار ما بوده و اين جهاد به مراتب برتر از جهاد دفاعي در جنگ تحميلي است.

نقدي اسلام را دين منطق و آموزه هاي دلنشين مبتني بر فطرت دانسته و بيان كرد: بسياري از ضدّ انقلاب با منطق پولادين ما جذب نظام شده و حتّي بسياري شان در جبهه اسلام به فيض شهادت نايل آمدند. همانطور كه در فتنه 88 بسياري از غافلين به جبهه انقلاب پيوستند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين جنگ اقتصادي را جبهه جديد دشمن براي مقابله با نظام اسلامي دانسته و تاكيد كرد: درجبهه اقتصادي براي مقابله با دشمن بايد كالاي داخلي را مصرف كرده و از استفاده هرگونه كالاي خارجي صرف نظر كنيم؛ كه رسالت امروز دانشجويان نيز فرهنگ سازي در همين زمينه است.

نقدي به فرمايشات اخير امام خامنه‌اي در افطار مسئولين پيرامون تنبلي اشاره كرده و تصريح كرد: كار، شرف و عزت است و كاركردن بالاترين ارزش است؛ حال آنكه متاسفانه شاهديم روستاييان كه روزي مظهر توليد بودند امروز برخي محصولات را از شهر خريداري مي‌كنند.

وي در بخش پاياني سخنراني خويش با تبيين واژه اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي يعني پيدا كردن راهكارهاي جديد و بومي براي قطع وابستگي ها و رسيدن به خودكفايي اقتصاد، راهكارهاي جديد و بومي براي قطع وابستگي ها و رسيدن به خودكفايي. اقتصاد مقاومتي يعني استفاده از تمام ظرفيت‌ها و استعدادها كه اين امر نياز به فرهنگ‌سازي دارد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار