اینجا مجتمع میلاد نور یکی از مدرنترین مراکز خرید تهران است .

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، میلاد نور نام یکی از مشهورترین مراکز خرید مدرن تهران واقع در محدوده شهرک غرب است. طبق آخرین آمار گرفته شده، این مجتمع در روزهای عادی هفته بیش از ۵۰۰۰ نفر بازدیدکننده دارد که این تعداد در روزهای تعطیل به بیش از ۱۴۰۰۰ نفر می‌رسد.

مجتمع تجاری میلاد نور ساختمانی ۱۱ طبقه شامل سه طبقه پارکینگ، دو طبقه همکف و شش طبقه ساختمان با نمایی شیشه‌ای و سبز رنگ است‌. تمام این طبقات مجهز به پله برقی هستند و در کنار پله‌های اضطراری مجتمع، آسانسورهای معمولی، شیشه‌ای و باربری نیز وجود دارند.


این مجتمع دارای هفت درب ورودی در طبقه‌های همکف اول و همکف دوم است‌. ساخت مجتمع تجاری میلاد نور در سال ۱۳۷۰ شروع شد و در سال ۱۳۷۹ افتتاح گشت‌.


اکنون طبقات اول تا چهارم مجتمع هر یک حدود ۴۴ فروشگاه، طبقه‌های همکف اول و دوم، ۴۲ فروشگاه و طبقه پنجم ۳۶ فروشگاه دایر است.


اکنون تمامی واحدهای این مجتمع فعال هستند و در آن‌ها انواع کالاها از جمله پوشاک زنانه و مردانه، کفش، طلا، جواهر و ساعت (طبقه سوم کلیه فروشگاه‌ها به طلا و جواهر تعلق دارند)، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، فرش‌های ابریشم و تابلو فرش، وسایل تزیینی، لوازم صوتی و تصویری، لوستر، لوازم برقی منزل، خشکبار، پارچه و... در فروشگاه‌های گوناگون به فروش می‌رسد.


مرکز خرید میلاد نور یکی از قدیمی ترین مراکز عرضه پوشاک برند های مختلف در ایران است که فروشگاه های پوشاک Bossini ، Calvin Klein ، D&G ، Maxim ، Puma و .. را در خود جای داده است .


و اما در طبقه ششم مرکز خرید میلاد نور رستوران تماشا قرار دارد که غذاهای متنوع کشور های مختلف را ارائه می کند ، فضایی متفاوت از سایر طبقات و که حتی مسیر دسترسی به آن از سایر طبقات جدا شده است. دکوراسیون این طبقه متفاوت از سایر طبقات می باشد بطوریکه احساس می کنید وارد مرکز خرید دیگری شده اید. این رستوران جزء لوکس ترین رستوران های تهران می باشد.


میلاد نور با پارکینگ اختصاصی ، هر روز از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و پس از آن از ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 10 شب میزبان شما است که این زمان در روزهای جمعه به ساعات بعد از ظهر محدود می شود.

 آدرس :

تهران-شهرک قدس (شهرک غرب)- میدان صنعت- بلوار فرحزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار