لرستان/

قابلیت های موجود در استان شرایط مساعدی را برای رشد و توسعه استان فراهم كرده است

استاندار لرستان گفت: ظرفیت ها و قابلیت ها گسترده و بیشمار موجود در این استان شرایط مساعد و مناسبی را برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان فراهم كرده است.

حامد رجایی' در گفت و گو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: این رقابت ها با شركت 30 بانوی ورزشكار در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان به مدت پنج شب در سالن دانشگاه لرستان یرگزار شد.

وی اظهار داشت: در رده نوجوانان و بزرگسالان 'سارا محمدی‌پور، نگین مختاری و ثنا مظفری' و در رده بزرگسالان 'مریم یگانه‌مرادی، مهین خنجری و ثنا مظفری' عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود كردند.

به گفته رجایی این رقابت ها با سرپرستی ' مژگان سپهوند' نایب‌رییس هیات اسكواش استان بود و در پایان به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایزی از سوی مسوولان هیات اسكواش اهدا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه جوان

حبیب الله دهمرده در جمع كاركنان بنیاد مسكن انقلاب اسلامی استان افزود: یكی از دستگاههای كه نقش مهم و موثری در شناسایی و شكوفایی ظرفیت ها و قابلیت های نقاط مختلف كشور دارد، بنیاد مسكن است.

وی اظهار داشت: این نهاد در دردور افتاده ترین نقاط استان و در روستا های محروم همواره منشا خیر و بركات زیادی برای مردم و نظام بوده كه جای تقدیر و تشكر دارد.

وی گفت: خدمت به مردم به ویژه مردم روستا ها و نقاط دورافتاده و محروم دارای لذت خاصی است و نزد خداوند متعال دارای ارزش ویژه ای می باشد و در حقیقت بنیاد مسكن یك ظرفیت ارزشمند برای رشد وتعالی و توسعه استان است.

دهمرده اظهار داشت: كارهای بسیار ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی درهمه ابعاد به ویژه درنقاط محروم و روستا های دور افتاده انجام شده كه سهم بنیاد مسكن از این كارها بسیار بالا و پررنگ است.

فرهاد خاكی پور مدیركل بنیاد مسكن استان لرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بنیاد مسكن استان، گفت: در زمینه مسكن روستایی بیش از 94 هزار واحد مسكونی در استان مقاوم سازی شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.