سردار شريف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مستند "کلوپ ترور" زمينه‌اي براي روشنگري در جوانان/ خاطره‌اي جالب از يک خبرنگار خارجي

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: مستند عبرت‌آموز "کلوپ ترور"، شيوه‌هاي به دام انداختن طعمه‌هاي رژيم صهيونيستي براي جاسوسي و عمليات تروريستي را نشان داد و زمينه‌اي براي روشنگري در جوانان را فراهم آورد.

سردار سرتيپ دوم رمضان شريف در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ساخت مستند کلوپ ترور را اقدامي ارزشمند و قابل تحسين ارزيابي کرد و اظهار داشت: اين مستند عبرت‌آموز، شيوه‌هاي به دام انداختن طعمه‌هاي رژيم صهيونيستي براي جاسوسي و عمليات تروريستي را نشان داد و زمينه‌اي براي روشنگري در جوانان را فراهم آورد.

وي افزود: نيت شوم استکبار جهاني در شناسايي و مورد هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌اي ايران در اين مستند براي همه به اثبات رسيد.

سردار شريف ضمن تأکيد بر محرز بودن سنگ‌اندازي رژيم صهيونيستي براي جلوگيري از پيشرفت نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمني جدي اين رژيم با ملت ايران، هر روز بيش از پيش واضح مي‌شود و وقايع مشهود در اين مستند، خط بطلاني بر ادعاي دوستي صهيونيسم با ملت ايران است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران پرونده رژيم صهيونيستي در مجامع بين‌المللي براي طراحي ترورهاي مختلف و برپايي پايگاه‌هاي آموزشي تروريست را پرونده‌اي بسيار قطور توصيف کرد و افزود: به دليل تحت سلطه بودن مجامع بين‌المللي از سوي استکبار جهاني، نمي‌توان اين مجامع را مراجعي توانمند براي رسيدگي به اقدامات رژيم صهيونيستي ارزيابي کرد.

سردار شريف با بيان اينکه اراده‌اي از سوي مجامع بين‌المللي براي محکوميت جنايات صهيونيسم مشاهده نمي‌شود، تأکيد کرد: سالهاست که رژيم صهيونيستي از شيوه ترور براي از ميان برداشتن افراد موثر ملت‌ها استفاده مي‌کند و ترورهاي اين رژيم در لبنان، فلسطين و ساير کشورها براي آسيب زدن به مسلمانان پرونده بسيار شفافي دارد.

وي خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي با تعامل با حکام مستبد جهان و استفاده از نفوذ قدرت‌هاي استکباري مانند آمريکا، به تأسيس پايگاه‌هاي آموزشي ترور در سراسر جهان اقدام مي‌کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران سرنخ اصلي گروهك‌هاي تروريستي مانند منافقين و  جندالشيطان را منتهي به رژيم صهيونيستي دانست و تصريح کرد: صهيونيسم جهاني براي رسيدن به اهداف پليد خود از هيچ جنايتي فروگذار نخواهد بود.

سردار شريف همچنين ضمن تبريک روز خبرنگار به تشريح خاطره‌اي جالب در اين خصوص پرداخت و اظهار داشت: در جريان آزادسازي شهر فاو به دست رزمندگان اسلام در عمليات والفجر8  تعداد زيادي از خبرنگاران داخلي و خارجي به بازديد از شهر‌آمده بودند.

وي ادامه داد: در حين بازديد خبرنگاران از شهر، رژيم بعثي اقدام به بمباران شهر کرد که طي آن يکي از خبرنگاران خارجي از شدت ترس ناشي از صداي انفجارها بي‌هوش شد و اين در حالي بود که خبرنگاران داخلي با روحيه‌اي انقلابي و متعهد به تهيه خبر از مناطق حادثه ديده و مخابره آن به رسانه‌هاي خود بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در پايان ضمن پاسداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي و ديگر خبرنگاران شهيد عرصه خبر و رسانه خاطرنشان کرد: خبرنگاران ايراني همواره با شجاعت قابل تحسين به انعکاس صحيح اخبار در تمام عرصه‌ها و موقعيت‌ها مي‌پردازند و با مخابره پيام انقلاب اسلامي به جهان گامي موثر در راستاي اعتلاي ميهن خود برمي‌دارند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار