بیانیه سازمان بسیج رسانه به مناسبت روز خبرنگار

جنگ رسانه‌ای دشمن با پیروی از راه شهیدان عرصه خبر خنثی مي‌شود

سازمان بسیج رسانه در بیانیه‌ای تاکید کرد: روز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم برای یادآوری لحظات حساس به شمار می‌آید. لحظاتی که جنگ بی‌امان رسانه‌ای دشمن تنها در پیروی از راه و روش شهیدان این عرصه قابلیت خنثی شدن را داراست.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سازمان بسیج رسانه در آستانه 17 مرداد روز شهادت خبرنگار از جان گذشته شهید محمود صارمی و «روز خبرنگار» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: شهادت هنر مردان خداست، شهید محمود صارمی با پرواز عاشقانه نام خویش را برای همیشه در اذهان یاران و دوستداران خویش ماندگار کرد. سازمان بسیج رسانه شهادت این بزرگ مرد را که به پاس جانفشانی وی «روز خبرنگار» نامیده شده به اصحاب رسانه، خانواده آن بزرگوار و ملت شهیدپرور ایان تبریک عرض می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: روز خبرنگار به عنوان فرصتی مغتنم برای یادآوری لحظات حساس به شمار می‌آید. لحظاتی که جنگ بی‌امان رسانه‌ای دشمن تنها در پیروی از راه و روش شهیدان این عرصه قابلیت خنثی شدن را داراست. قلم‌های خونرنگ اصحاب رسانه و شمار قابل توجه یاران خبرنگار نقطه امید نظام در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در عرصه داخلی هشیاری و استواری دو مؤلفه حضور همیشگی در حضور است زیرا دشمنان با القائات خود سعی در ایجاد رخنه بین صفوف پیوسته اصحاب و یاران عرصه رسانه را دارند. بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شرایط خاص کشور و منطقه، بهترین زمان برای خدمت‌رسانی رسانه‌ای در کشور فراهم آمده است لذا بر یاران رسانه است که با امیدآفرینی و جاری ساختن هرچه بیشتر شور زندگی از ظرفیت ویژه خود برای شاداب نگاه داشتن جامعه بهره گیرند.

سازمان بسیج رسانه در پرتو عنایات رهبری (مدظله‌العالی) و با مدد از همت جمعی دلاور مردان و شیر زنان همیشه در صحنه اصحاب رسانه روز خبرنگار را گرامی داشته و توفیق همه بزرگواران را از خداوند بزرگ خواهان است.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار