اصفهان/

درخشش دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات جهانی بلغارستان

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی بلغارستان (2012-IMC) سه نشان برنزو سه دیپلم افتخار به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان ر این مسابقات که از پنجم تا 11 مردادماه سال جاری درکشور بلغارستان برگزار شد دانشجویان ریاضی این دانشگاه شامل آقایان سید علی شتاب بوشهری و محمد اکبری به سرپرستی دکتر رامین جوادی عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی این دانشگاه موفق به کسب نشان برنز شدند.

همچنین دیگر دانشجویان ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان آقایان مهران حسینی، سجاد بکرانی وحمیدرضا امینی دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

دانشجوی برتر دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به سطح کیفی بسیار بالای این دوره از مسابقات، ریاضیات عمومی، آنالیز، جبر، جبرخطی وسؤالات ابتکاری را از جمله بخش های رقابتی این مسابقات عنوان کرد.

سید علی شتاب بوشهری افزود: این مسابقات که در این دوره با حضور 316 دانشجو در قالب 71 تیم دانشگاهی از سراسر جهان برگزارشد همه ساله وبا هدف ارزیابی توانمندی دانشجویان کشورهای مختلف در حل مسائل ریاضی برگزار می شود.

شایان ذکراست نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ریاضی (2012-IMC) پنجم تا 11 مردادماه در بلغارستان برگزار شد که تیم های دانشجویی دانشگاه های صنعتی اصفهان، صنعتی‌شریف، تهران وفردوسی مشهد نیز در این رقابت ها حضور داشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.