باهنر در نماز جمعه قيامدشت:

دشمن از جمهوري اسلامي ايران ترس دارد/ نيروهاي مسلح در جنگ تحميلي انقلاب را بيمه كردند

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در سخنراني قبل از نماز جمعه شهرستان قيامدشت گفت: نيروهاي مسلح اعم از ارتش،سپاه و بسيج در جنگ تحميلي انقلاب را بيمه كردند و دشمن جرأت حمله به جمهوري اسلامي را ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي سخنران قبل از نماز جمعه شهرستان قيامدشت بود.

وي قبل از خطبه هاي نماز جمعه با مسئولين اين شهر و معتمدين ديدار كرد و به بررسي مشكلات مردم پرداخت.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه پيگيري هاي نماينده هاي استان تهران از حوزه انتخابيه خود و بررسي مشكلات شهري بود.
باهنر در خطبه هاي نماز جمعه قيامدشت ضمن تسليت شهادت حضرت علي (ع) اظهار داشت: امام علي (ع) مجسمه عدالت و آزادي خواهي بود و ثبت نهج  البلاغه بعنوان يكي از صنعت هاي يونسكو باعث افتخار جهانيان است.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين امام خميني (ره) را فرزند پاك حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا (س) دانست و ادامه داد امام خميني (ره) موجي از عدالت خواهي را در سطح جهان ايجاد كرد و روحيه آزادي خواهي را دركل دنيا دميد واسلام را به جهان گسترش داد.

وي شرايط كنوني كشور را خاص دانست و ادامه داد: كشورمان امروز از همه طرف با تهديد مواجه است و نيروهاي مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسيج نشان دادند كه هر لحظه آماده دفاع از كيان جمهوري اسلامي هستند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: مسئولين ارشد كشور سعي دارند تا جنگي در منطقه رخ ندهد اما دشمن از جمهوري اسلامي هراس دارد چرا كه در 8 سال دفاع مقدس نيروهاي مسلح انقلاب را بيمه كردند.

وي ادامه داد: دشمن از ايران هراس دارد و جرأت حمله به جمهوري اسلامي را ندارد.

باهنر از حضور پرشور مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي قدرداني و تشكر كرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مسئوليت سنگيني را براي نمايندگان مجلس ايجاد كرده و آنان هم بايد تمام توان خود را در جهت رفع مشكلات مردم به كار گيرند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: مجمع نمايندگان استان تهران تصميم گرفته تا هيئت سه نفره اي را مسئول بررسي مشكلات حوزه هاي انتخابيه استان تهران كند.

وي همچنين به مردم قيامدشت قول داد تا مشكلات آنان را در اين مجمع مطرح كند و تعدادي از نمايندگان هم به آن رسيدگي كنند.

باهنر درباره بيداري اسلامي گفت: بسياري از سياستمداران و تحليل گران جهاني منشأ بيداري اسلامي را ايران مي دانند و جبهه استكبار بويژه غرب، اسرائيل و آمريكا سرناسزگاري با ايران را در پيش گرفته اند اما شرايط حمله به جمهوري اسلامي را ندارد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستار حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس شد و خاطرنشان كرد: مطمئنا حضور پرشور مردم در راهپيمايي روز قدس معادلات جهاني و سوريه تأثيرگذار خواهد بود و ملت ايران بار ديگر نشان خواهند داد كه مدافع آرمان هاي انقلاب و امام (ره) هستند.

انتهای پیام///

پ2



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار