در پي وقوع زلزله در بخش‌هايي از شمال غرب كشور ، مصطفي محمدنجار وزير كشور صبح امروز(يكشنبه) از طريق فرودگاه تبريز وارد منطقه شده است و هم‌اكنون مستقيما وضعيت رسيدگي به حادثه‌ديدگان را بررسي مي‌كند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور در پي وقوع زلزله در بخش‌هايي از شمال غرب كشور ، مصطفي محمدنجار وزير كشور صبح امروز(يكشنبه)  از طريق فرودگاه تبريز وارد منطقه شده است  و هم‌اكنون مستقيما وضعيت رسيدگي به حادثه‌ديدگان را بررسي مي‌كند.

بنا بر اين گزارش شوراي‌عالي مديريت بحران ، محمدنجار وزير كشور را  كه مستقيما در حال بررسي وضعيت مناطق زلزله‌زده و  كيفيت مديريت شرايط اضطراري است همراهي مي‌كنند.

نجار همچنين ضمن بررسي دقيق گزارش مسئولان منطقه و مديران محلي ، جوانب مختلف بحران واقع شده از جمله شرايط اسكان اضطراري ، وضعيت امداد و نجات ، جستجوي مفقودين و ارائه ساير كمك‌هاي مورد نياز به مردم را از نزديك بررسي كرد و تدابير تكميلي براي ارتقاء كيفيت مديريت شرايط اضطراري اتخاذ شد .

بنابر اين گزارش ، وزير كشور همچنين ضمن بررسي گزارش تيم‌هاي پزشكي و امداد و نجات حاضر در منطقه با حضور بر بالين تعدادي از مصدومان ، جوياي احوال آنان شد و از خداي متعال براي همه مصدومان اين حادثه شفاي عاجل مسألت كرد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مزیر کشور ، نجار ، زلزله ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار