قم/

دیدار نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با استاندار قم

نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي جداگانه با استاندار قم ديدار و گفت‌وگو كردند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، استاندار قم در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين آشتياني و احمد اميرآبادي نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر ضرورت تلاش جدي براي عمران و آباداني قم، اظهار داشت: قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامي و ام‌القراي جهان تشيع ،داراي كاركردهاي فراملي است و متناسب با اين جايگاه بايد امكانات در اين استان فراهم باشد.
كرم‌رضا پيريايي با اشاره به فعاليت هاي صورت گرفته براي عمران و آباداني قم، گفت: در طول دولت هاي نهم و دهم اقدامات گسترده‌اي در راستاي آباداني اين خطه مقدس صورت گرفته است اما هنوز اين استان عقب‌ماندگي هاي فراواني داشته و با عزم همه مديران و مسئولان بايد اين مشكلات برطرف شود.
وي با تاكيد بر نقش نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در شتاب دهي به رشد و توسعه اين استان تصريح كرد: عزم مديريت استان بر تسريع در رشد و توسعه قم است و اين مهم بدون همكاري و هماهنگي با نمايندگان مردم قم در مجلس ميسر نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمين آشتياني نيز در اين ديدار با اشاره به جايگاه ويژه قم در جهان اسلام خاطرنشان كرد: متناسب با شرايط بين‌المللي اين خطه مقدس بايد امكانات لازم فراهم شده و در بخش‌هاي فرهنگي نيز اقدامات ترويجي توسعه يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.