گروسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

يا در جامعه ريشه پيدا مي کنيم يا از بين مي رويم/3 شهريور اولين جلسه انتخاباتي جبهه جوانان بعد از ماه مبارک رمضان

دبير كل جبهه جوانان ايران امروز گفت:‌ به دليل اينكه تفكرمان انديشه‌اي نو و متفاوت است، يا در جامعه ريشه پيدا مي‌كند و يا از بين مي‌رود.

مجيد گروسي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون برنامه‌هاي  انتخاباتي اين جبهه گفت: جبهه جوانان ايران امروز، سوم شهريور در جلسه‌‌اي به مسائل انتخاباتي مي‌‌‌‌پردازد.

وي با اشاره به آغاز به كار ستاد انتخابات جبهه جوانان ايران امروز بيان داشت: براساس زيرساخت‌هاي تعريف شده در ستاد، ستاد شهرستان‌ها و استانها مشغول فعاليت هستند و در جلسه‌ آتي گزارشي مبني بر اقدامات انجام شده ارائه خواهد شد.

گروسي با بيان اينكه در حال حاضر سعي كرديم تعدادي از همفكران را به عنوان اعضاء جبهه انتخابات كنيم، اظهار داشت: در سالي كه انتخابات شكل مي‌گيرد  قصد برگزاري كنگره حزب و انتخاب اعضاي شوراي مركزي را داريم.
 
وي از ديدار با شخصيت‌هاي سياسي نظام پس از ماه رمضان خبر داد و گفت: هدف از ديدار با شخصيت‌هاي سياسي معرفي ديدگاه و انديشه جبهه جوانان ايران امروز است.

دبير كل جبهه جوانان تاكيد كرد:‌ ديدار با اشخاص سياسي تاييد يا حمايت شخص مورد نظر براي انتخابات سال آينده نيست بلكه باز كردن تفكرات و انديشه‌هايمان در عرصه سياسي است.

وي با اعتقاد به اينكه ديدگاه جبهه جوانان با ديگر احزاب و تشكل‌هاي موجود متفاوت است، اذعان داشت: به دليل اينكه تفكرمان انديشه‌اي نو و متفاوتي است، يا در جامعه ريشه پيدا مي‌كند و يا از بين مي‌رود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار