50 دستگاه اتوبوس جدید در اختیار مهمانان اجلاس؛

لغو مرخصی تمامی پرسنل اتوبوسرانی تا پایان اجلاس

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد: 50 دستگاه اتوبوس جدید به مهمانان ویژه اجلاس خدمات رسانی خواهند کرد و برای خدمات رسانی هرچه بهتر مرخصی تمامی پرسنل اتوبوسرانی از7 تا 11 شهریور ماه لغو شده است.

سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص اعلام مسیر های تردد اتوبوس ها در زمان برگزاری اجلاس گفت: مسیرها توسط پلیس تعیین می شود و بر  اساس مسیری که راهور نیروی انتظامی تعیین کنند حرکت اتوبوس های شرکت واحد مقدر خواهد بود.
وی با اشاره به این که در زمان برگزاری اجلاس خدمات رسانی توسط شرکت واحد اتوبوسرانی تقویت خواهد شد تاکید کرد: برای بازدید از مراکز گردشگری، بازار و ... علاوه بر اتوبوس هایی که خدمات رسانی می کنند تقویت ناوگان را هم پیش بینی کرده ایم.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص اتوبوس هایی که قرار است به مهمانان اجلاس خدمات ارائه دهند یادآور شد: 50 دستگاه اتوبوس جدید در حال ترخیص هستند که اگر طی یک یا 2 روز آینده ترخیص اتوبوس ها صورت گیرد از آن ها برای خدمات رسانی  به مهمانان ویژه استفاده خواهد شد. در غیر  این صورت 50 دستگاه از بهترین اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی برای خدمات رسانی به مهمانان در نظر گرفته شده اند که برای تمامی راننده ها لباس فرم متحد الشکل در نظر گرفته شده است و تمامی ایستگاه های BRT به سرویس پیام های خیر مقدم مجهز شده اند و شستشو و چکاب اتوبوس ها نیز مرتبا پیگیری می شود.
سنندجی خاطر نشان کرد: مرخصی پرسنل اتوبوسرانی از 7 تا 11 شهریور ماه لغو شده تا شهروندان برای تردد در سطح پایتخت با مشکل مواجه نشوند./ف
برچسب ها: اجلاس ، ناوگان ، ترخیص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار