بازدید ششمین کاروان راهیان نور شمال شرق تهران از مناطق عملیاتی غرب کشور

شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری ششمین اردوی زیارتی راهیان نور غرب کشور برای بیش از 300 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهروندان این منطقه خبر داد.

 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 دکتر حسن کریمیان شهردار منطقه 4 با اعلام این خبر و با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوهای زیارتی آشنایی بیشتر فرزندان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با مناطق جنگی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین شهروندان است، اظهار داشت : در این اردوی زیارتی بیش از 300 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با همکاری موزه دفاع مقدس به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند و علاوه بر زیارت تربت پاک جبهه های نبرد برنامه های ویژه نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.
 
وی افزود : در این اردو زائران از یادمان شهدای عملیات والفجر 3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان، یادمان شهدای عملیات مطلع الفجر، یادمان شهدای بازی دراز، یادمان شهدای عملیات مرصاد و یادمان شهدای پاوه زیارت نموده و چهارمین روز، از موزه دفاع مقدس شهر همدان بازدید می کنند.
 
شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: تا کنون 5 کاروان زیارتی راهیان نور با حضور بیش از 3000 نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین شهروندان مشتاق به جبهه های غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.
 
کریمان ادامه داد: مدت زمان برگزاری این اردوی زیارتی 4 روز در نظر گرفته شده است و از 6 شهریور آغاز و نهم به پایان می رسد.
 
شایان ذکر است حمل و نقل زائران این اردوی زیارتی توسط  8 دستگاه اتوبوس انجام می شود و هماهنگی های لازم جهت استقرار تیم های پزشکی جهت رفاه حال زائران در طی مسیر شامل اورژانس جاده ای و... صورت گرفته است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار