در حاشیه نمایشگاه السیت91، رونمایی از اولین سامانه همراه شهرداری مشهد بر روی بستر تلفن همراه صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد مقدسی، مدیر اجرایی شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سما توس اظهار کرد: این سامانه برای اولین بار در مشهد تهیه شده است که بیش از 40 سرویس شهروندی به تمامی زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی ارائه می دهد.

مقدسی ادامه داد: از این تعداد سرویس، 30 سرویس آن تهیه شده که شامل سرویس های نقشه مشهد، تور تصویری، بحث خبر رسانی، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض شهر سازی، سامانه 137، بقاع متبرکه، پزشک همراه، وضعیت پرونده شهر سازی، بانک اطلاعات شهری و... بوده و بر روی بستر تلفن همراه پیاده سازی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها بروی پلت فورم ها (سیستم عامل ها)، جاوا و اندروی قابل نصب است، بیان کرد: این سامانه از نظر ظاهر و گرافیکی خوب بوده و به راحتی شهروندان می توانند به سرویس های مورد نظر خود مراجعه و امکان ارتباط مستقیم شهروند به صورت مجازی ایجاد شده است.

مدیر اجرایی شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سما توس با اشاره به ویژگی های این نرم افزار تصریح کرد: از ویژگی های این سامانه قابلیت به روز رسانی سرویس های جدید و یا قابلیت های جدید بر روی سرویس های نصب شده می باشد.

وی ادامه داد: اولین بار این سامانه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد و شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سما توس انجام شد.  /س

برچسب ها: رونمایی ، سامانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.