اردبیل/

مناطق روستایی اردبیل در هفته دولت بیشترین افتتاح‌ها را شاهد بود

استاندار اردبیل گفت: در هفته دولت مناطق روستایی استان اردبیل شاهد بیشترین افتتاح طرحها‌‌ بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حسین صابری  در آیین افتتاح طرحهای عمرانی شهرستان کوثر به مناسبت هفته دولت افزود: اینکه ما در روستاها شاهد عمران و آبادانی هستیم بیانگر اهمیت دادن دولت به مناطق محروم و عقب مانده است که این یکی از نقاط قوت عملکرد دولت است.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات برابر برای شهر و روستا از مهمترین هدف دولت جمهوری اسلامی است، گفت: معتقدیم در نظام جمهوری اسلامی همه باید به یک میزان از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

صابری با اشاره به طرحهای افتتاح شده در هفته دولت در استان اردبیل افزود: در این هفته 319طرح را در جای جای استان با اعتبار 2 هزار و 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح کردیم که ظرفیت مهم توسعه استان را نشان می‌دهد.

وی گفت: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات دولت دورترین نقاط کشور از امکانات لازم از جمله آب آشامیدنی، گاز، تلفن و راه ارتباطی مناسب بهره‌مند شده‌اند.

استاندار اردبیل همچنین هفته دولت را فرصتی برای تبیین عملکرد دولت دانست و افزود: باید در هر پست و مقام که هستیم بر تامین نظم و انضباط و امانتداری در حفظ بیت‌المال مقید باشیم.

صابری در ادامه با اشاره به دستاوردها و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی همچون نگینی درخشان بر تارک دنیا می‌درخشد و الگو بخش ملت‌های دنیا شده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، طرحها ، در ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.