رودهن/

خدمتگزاری به مردم مایه افتخار و مباهات مسوولان است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در دوران پرافتخار دولت نهم و دهم خدمتگزاری به مردم مایه مباهات و افتخار مسوولان نظام است.

علیرضا قاسمی فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: امروز برای مسوولان مایه افتخار و مباهات است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مهرورز و عدالت محور ، خدمتگزار مردم هستند.

وی با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده شهرداری آبسرد، تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به واسطه همت تمامی مسوولان و دست اندرکاران شهری و دولتی در راستای خدمتگزاری به مردم این همه اقدامات خوب عمرانی و آبادانی در شهر آبسرد در هفته دولت انجام پذیرفته است.

فرماندار شهرستان دماوند، اعتبارات مصروفی برای بهره برداری از پروژه های شهر آبسرد را بسیار قابل توجه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایطی که ساختار نظام بین الملل بیشترین فشار و هجمه را برکشور وارد می کند، چنین اقداماتی از سوی مسوولان قابل تقدیر است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه چنین اقدامات تحریم آمیزی در طول تاریخ بین الملل بر هیچ کشوری سابقه نداشته است، اذعان داشت: اگر این هجمه همه جانبه، تهدیدها، تحریم ها و حملاتی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می شود به دیگر کشورها وارد می شد، قطعا فروپاشی آن کشور و نظام را در پی می داشت، ولی اینک رونق اقتصادی، علمی و افزایش سفر و برگزاری اجلاس در کشور نویدبخش توانایی و صلابت این دیار در مقابل هجمه هاست.

در هفته دولت پروژه هایی اعم از سردرب ورودی و محوطه سازی اطراف آن، رستوران، کافی شاپ و شهربازی پارک الغدیر، نصب تلویزن شهری با نمایشگر 52 مترمربعی، نمازخانه و سرویس بهداشتی ورودی شهر آبسرد برای مسافران عبوری، اجرای سیستم آبیاری قطره ای بلوار امام خمینی (ه)، جدولگذاری و پیاده روسازی، لکه گیری آسفالت، دال گذاری و پل گذاری معابر سطح شهر و اجرای آسفالت معابر سطح شهر بصورت مکانیزه با حضور فرماندار و معاون فنی و عمرانی و به همت شهردار و شورای شهر آبسرد و سایر مسوولان شهرستان افتتاح و بهره برداری شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.