سمنان/

هشت طرح عمرانی در شهرستانهای میامی و شاهرود افتتاح شد

هشت طرح عمرانی در بخش های آموزشی، اجتماعی و اقتصادی درشهرستانهای میامی و شاهرود به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ این طرح ها با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه پیام نور شاهرود در مورد افتتاح بخش اول و دوم ساختمان آموزشی این دانشگاه گفت: بخش اول در دو هزار و 80 مترمربع با هرینه 10 میلیارد ریال و بخش دوم در دو هزار و 300 مترمربع با هزینه 125میلیارد ریال اجرایی شده است.

' علی شاهینی' افزود : ‌این دانشگاه فعالیت خود را در سال 1372 با دو رشته تحصیلی در مقطع كارشناسی در رشته های علوم تربیتی و مدیریت دولتی آغاز كرد و اكنون به 47 رشته تحصیلی رسیده است.

همچنین شهردار شاهرود  در مورد افتتاح جایگاه سوخت سی ان جی  در شهرك كوثر، گفت :این جایگاه با 15 میلیارد ریال هزینه در مساحت یك هزار و 260 مترمربع و هشت نازل احداث شده است .

محمد جیرانی ' افزود :ظرفیت این جایگاه دو هزار مترمكعب بر ساعت است و با احتساب بهره برداری از این جایگاه، تعداد جایگاه های سوخت گاز در شاهرود به هفت جایگاه می رسد.

وی در مورد ویژگی های افتتاح پارك بوستان شهرك دانشگاه گفت: طرح ساخت این پارك در آذر ماه سال گذشته در فضای یك هكتار آغاز شد و اكنون با سه میلیارد ریال هزینه كه دارای فضاهای مختلف از جمله ورزشی است به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

معاون راهسازی اداره كل راه و ترابری استان سمنان نیز در خصوص افتتاح قطعه دوم باند محور شاهرود - آزادشهر به طول 13 كیلومتر گفت : طول این طرح 60كیلومتر و از مصویات دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان است.

'محمدرضا عرب احمدی ' افزود : كل این پروژه اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

در آخرین روز گرامیداشت هفته دولت بخش اول ساختمان اداره ثبت احوال بسطام در دو طبقه و 400مترمربع زیربنا و یك هزار و100 مترمربع زمین با یك میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه افتتاح شد.

طرح احداث پل زیرگذار و روگذر در تقاطع كارخانه قند و 45 متری علامه مجلسی در شاهرود نیز با حضور استاندار سمنان با اعتبار اولیه ده میلیارد ریال آغاز شد.

سه طرح عمرانی با حضور استاندار سمنان شامل ایستگاه هواشناسی ،‌جایگاه سوخت و هنرستان شبانه روزی كار ودانش كوثر در میامی به بهره برداری رسید.

حضور در گلزار شهدای میامی،دیدار با خانواده معظم شهدای شاهرود و میامی و خانواده تحت پوشش كمیته امداد و همچنین شركت در مراسم یادواره شهدای دولت در گلزار شهدای شاهرود از جمله برنامه های استاندار سمنان بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.