اميردادرس در جمع خبرنگاران:

سوريه هنوز هم از پايگاه مردمي برخوردار است/ پوشش پدافندي شبانه‌روزي تهران در طول برگزاري اجلاس

معاون هماهنگ‌كننده ارتش با بيان اينكه اتفاقات سوريه متفاوت با آن چيزي است كه در بحرين يا ساير كشورهاي ديگر رخ مي‌دهد،‌ گفت: سوريه همچنان از پايگاه مردمي برخوردار است چرا مردم اين كشور هستند كه به ياري ارتش آمده‌ و در مقابل تروريست‌ها ايستادگي مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير محمدحسين دادرس معاون هماهنگ‌كننده ارتش در حاشيه مراسم آغاز دوره‌هاي هفت و بيست و سوم حرفه‌اي دانشجويان دانشکده فرماندهي و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخير سوريه و ادعاهاي مقامات غربي در اين زمينه گفت: در سوريه هرچه مي‌شنويم بركت است و اين قطعا متفاوت با آن چيزي است كه در بحرين يا ساير كشورهاي ديگر اتفاق مي‌افتد.

وي در ادامه افزود: در بحرين و ساير كشورها شاهديم كه نظام و ارتش در مقابل مردم ايستاده‌اند ولي درسوريه اين مردم هستند كه به ياري ارتش آمده و در مقابل تروريست‌ها ايستادگي مي‌كنند.

اميردادرس با بيان اينكه اميدواريم شيطنت‌هاي برخي كشورهاي منطقه كمتر شود، اظهار داشت: ساير كشورها بايد به مردم سوريه اجازه دهند سرنوشتشان را انتخاب كرده و از حق زندگي طبيعي برخوردار باشند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر كم و كيف برنامه‌هاي ارتش در برقراري امنيت اجلاس غيرمتعهدها در تهران گفت: در طول برگزاري اجلاس در تهران نيروهاي هوايي ارتش پوشش پدافندي شبانه‌روزي را در تهران و سراسر كشور برقراركرده بودند و توانستند امنيت كامل و مثال‌زدني اجلاس را تامين كنند.

معاون هماهنگ كننده ارتش  در پايان با اشاره به سالروز تأسيس قرارگاه پدافند خاتم‌الانبيا(ص) خاطرنشان كرد: ما امروز در زمينه رادارها به خودكفايي كامل رسيده‌ايم و درحال ارتقاي سامانه‌هاي موشكي خودمان نيز هستيم و توانسته‌ايم با اتكا به توانمندي نيروهاي داخلي در مقايسه با وضعيت پيش از انقلاب از شرايط بسيار مناسب‌تري برخوردار شويم.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: امیر دادرس ، ارتش ، تهدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار