یاسوج / وزیر کشور؛

با اتکاء به خداوند و اعتماد به نفس توانستیم هشتمین عضو باشگاه فضائی جهان شویم

وزیر کشور با بیان اینکه، روزی در این کشور و در ابتدای جنگ در جزیره سیری به دنبال این بودیم که لوله های نفت را برای ساخت ادوات جنگی بکار بریم، افزود: امروزایران اسلامی با اتکاء به خداوند، اعتماد به نفس و خودباوری اکنون جزء هشتمین عضو کشورهای باشگاه فضائی جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج مصطفی محمد نجار در آیین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، افزود: درحالی که در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی قادر به ساختن کوچکترین ابزار دفاعی نبودیم امروز به لطف پروردگار، توکل به خداوند و پشتکارو تلاش توانستیم به داشته‌هائی برسیم  که منشاء تحول عظیم قرن حاضر شده‌ایم وبا شتاب هم به پیش می‌رویم.
  وزیر کشور تصریح کرد: شاکریم به در گاه الهی که در یک نظام ارزشی زندگی می‌کنیم که انقلاب اسلامی با همه دستاوردها به الگوئی تمام عیار برای جهانیان تبدیل شده است و باید به این انقلاب و نظام ولائی ببالیم.
  محمدنجار افزود: جون نظام الهی است و مبتنی بر ارزش‌های معنوی و چون جامعه ایمانی و بر مدار ولائی  است، همیشه رو به جلو، تکامل و پیشرفت هستیم.
نجار با بیان اینکه، دولت نهم و کنونی بیش از هر چیز در مسیر عدالت‌محوری گام برداشته است، ادامه داد: باید در این مسیر با همه سختی‌های موجود گام برداریم که قبل از هر چیز تهذیب و تزکیه نفس زیرساخت اصلی بسط عدالت است.
 وزیر کشور بحث عدالت محوری را از آرمان‌های مهم این نظام دانست و گفت: این نظام در مسیر ائمه اطهار(ع)، انبیاء الهی (ص) گام بر می‌دارد و دولت نهم و دهم خدمتگزار، عدالت محوری را که از شعاعر چهارگانه است را در عمل پیشه خود ساخته بر آن تاکید دارد و  حرکت می کند.  /س

برچسب ها: یاسوج ، باشگاه ، خود باوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.