مشهد/همزمان با دهه كرامت رضوي؛

افتتاح ششمين جشنواره بين‌المللي دانش‌آموزي «هشتمين خورشيد ولايت» درمشهد

همزمان با دهه كرامت رضوي ششمين جشنواره بين‌المللي دانش‌آموزي «هشتمين خورشيد ولايت» در مشهد افتتاح مي‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبري جشن‌هاي ميلاد رضوي، مديرعامل بنياد فرهنگي رضوي گفت: اين جشنواره دانش‌آموزي در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان و با موضوعات؛ زيارت، معرفت و امام رضا(ع) از سوي اين بنياد برگزار مي‌شود.
سيد علي مدني با بيان اينكه اين جشنواره در رشته‌هاي؛ سرود، نقاشي، دلنوشته(نامه‌اي به امام رضا(ع))، عكس، وبلاگ‌نويسي، شعر، خط‌تحرير و قصه‌نويسي برگزار مي‌شود، ابرازداشت: دانش‌آموزان مقطع ابتدايي مي‌توانند در رشته‌هاي؛ دلنوشته، نقاشي و خط‌تحرير شركت كنند و دانش‌آموزان مقاطع راهنمايي و متوسطه امكان شركت در رشته‌هاي مختلف را خواهند داشت.
 وي افزود: دانش‌آموزاني كه در مدارس خارج از ايران مشغول به تحصيل هستند در مقاطع تحصيلي راهنمايي و متوسطه امكان شركت در جشنواره هشتمين خورشيد ولايت را دارند.
مدني اظهارداشت: ششمين جشنواره «هشتمين خورشيد ولايت» امسال براي دومين سال متوالي در سطح بين‌المللي برگزار خواهد شد و امكان شركت دانش‌آموزان ايراني خارج از كشور در اين جشنواره وجود دارد.
وي خاطر نشان كرد: دو دوره از جشنواره با همكاري روابط‌ عمومي آموزش‌ و پرورش، دو دوره با همكاري سازمان بسيج دانش‌آموزي و اين دوره از جشنواره «هشتمين خورشيد ولايت» با همكاري معاونت پرورشي و تربيت بدني كشور و وزارت آموزش و پرورش كه از مراكزي است كه مستقيم با دانش‌آموزان ارتباط دارند، برگزار خواهد شد.
مديرعامل بنياد فرهنگي رضوي، ابراز ارادت به ساحت مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) در بهترين قالب‌هاي هنري، بسترسازي براي بروز استعداد جوانان و نوجوانان و جهت‌دهی آن‌ در مسير ديني و مذهبي از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين جشنواره دانش‌آموزي عنوان كرد./س/


برچسب ها: افتتاح ، ششمین ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.