مشهد/

تامین ساز و کار طرح حمایت از راهیابی ورزشکاران خراسان رضوی به مسابقات المپیک

رییس هیأت کاراته خراسان رضوی گفت: در صورت تامین ساز و کار مناسب، اجرای طرح حمایت از راهیابی ورزشکاران استان به مسابقات المپیک، گام موثری در این زمینه خواهد بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین محمودی با بیان این مطلب افزود: در صورت حمایت این اداره کل و فدراسیون کاراته از هیأت کاراته استان و همچنین هدف گذاری و برنامه ریزی دقیق به منظور کسب مدال در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی می توان به کسب سهمیه المپیک 2020 نیز اندیشید.

وی با بیان این که با فراهم شدن بستر قهرمانی در استان رشته هایی همچون کاراته، جودو، کشتی، تیر و کمان و دو و میدانی توانایی بالقوه ای برای حضور موفق در میادین ملی و بین المللی دارند، اظهار داشت: در حال حاضر در رشته کاراته ورزشکاران مستعدی مشغول به فعالیت هستند که آینده خوبی برای این ورزش را نوید می دهد.

وی تدوین برنامه زمانبندی شده به مدت 8 سال در دو مرحله 4 ساله از سوی هیأت کاراته خراسان رضوی را در راستای تشکیل کمیته حمایت از راهیابی ورزشکاران استان به مسابقات المپیک 2016 و 2020 عنوان کرد.

رییس هیأت کاراته خراسان رضوی گفت: هفته گذشته رییس فدراسیون جهانی کاراته در رقابت های لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه از فدراسیون کاراته ایران خواست همراه با دیگر کشورهای آسیایی از ورود این رشته ورزشی به کمیته بین المللی المپیک (IOC) حمایت کنند.

محمودی افزود: در صورت موافقت اینکمیته با ورود کاراته به رقابت های المپیک،کاراته کاران برتر دنیادرسال 2016 به صورت آزمایشی و در سال 2020 به صورت رسمی، حضور در مسابقات المپیک را تجربه خواهند کرد./س


برچسب ها: رییس ، هیأت ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.