آشوبي:

لبنان را دست كم بگيريم به مشكل مي خوريم

هافبك سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: فوتبال ما در حال حاضر به يك نتيجه خوب مقابل لبنان احتياج دارد.

فرزاد آشوبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مدتي است كه بازي هاي تيم ملي را نديده ام و چندان از شرايط تيم ملي اطلاعي ندارم اما اميدوارم در بيروت مقابل لبنان بازي خوبي انجام دهيم و نتيجه بگيريم چون تيم ملي و جامعه فوتبال ما با توجه به شرايطي كه فوتبال مان دارد به يك بازي خوب و نتيجه خوب خيلي احتياج دارد.
وي افزود: فكر نمي كنم در شرايط طبيعي لبنان بتواند حريف قدري براي ما باشد اما فوتبال رو ندارد و جذابيت و قشنگي فوتبال هم به غيرقابل پيش بودن آن است، به هر حال بايد صبر كنيم و ببينيم روز بازي در زمين چه اتفاقي مي افتد.
وي در ادامه گفت: اينكه عده اي مي گويند لبنان در سطحي نيست كه براي ما مشكل ساز شود نگاه مغرورانه اي است چون فوتبال قابل پيش بيني نيست و بزرگترين تيم هاي دنيا هم گاهي اوقات مقابل ضعيف ترين تيم ها نتايج عجيبي مي گيرند.
هافبك سابق تيم ملي اظهار داشت: اگر همه چيز طبيعي و نرمال باشد در بيروت مقابل لبنان نتيجه خوبي خواهم گرفت اما اگر حريف را دست كم بگيريم نه تنها لبنان بلكه هر تيمي براي ما دردسرساز مي شود و دچار مشكل خواهيم شد.
آشوبي در پايان گفت: به نظر من 3 امتياز بازي با لبنان براي ما خيلي مهم است تا از دور رقابت عقب نمانيم، اگر مي خواهيم به جام جهاني برويم امتيازات بازي هايي كه با  تيم هاي كم اميد براي صعود داريم خيلي مهم است به همين دليل در بازي رفت و برگشت بايد لبنان را ببريم در بازي هاي گروهي كسب امتياز در خانه حريف خيلي مهم است و اميدوارم تيم ملي در لبنان 3 امتياز بازي را بگيرد تا در بازي هاي بعدي با روحيه و انگيزه بيشتري بازي كند./ق
برچسب ها: آشوبی ، هافبک ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار