اخبار سوارکاری؛

راهپیمایی سوارکاران کشور از قزوین به قم/نخستین دوره مسابقات کورس در صفائیه

سوارکارن کشورمان مسافت قزوین تا قم را از روز 31 شهریور طی می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادبود شهدای قزوین یک دوره راهپیمایی سوارکاران کشور از روز 31شهریور به سمت مرقد مطهر حرم معصومه (س) برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: این سوارکاران در زمان مشخص از مسیر گلزار شهدای قزوین آغاز می کنند و بعد از طی مسافت از کرج به تهران و از آنجا به طرف قم حرکت می کنند.

این گزارش اضافه می کنند: مسابقات پرش با اسب جام پرستیژ در تاریخ 30 شهریور در مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار خواهد شد و سوارکاران تا 27 شهریور مهلت ثبت نام دارند.

در ادامه گزارش آمده است: اسبهایی که در این رقابتها شرکت می کنند باید برگه سلامت از شبکه دامپزشکی باشگاه های مورد نظر را داشته باشند.

این گزارش حاکی است:‌ داشتن کارت بیمه الزامی است و کل هزینه ها نیز برعهده شخص سوارکار می باشد و به دلیل محدود بودن باکس ورزشکاران باید با مجموعه هماهنگ باشند.

بر اساس همین گزارش: نخستین دوره رقابتهای کورس (اسبدوانی) مخصوص نژادهای اسب عربی در تاریخ 27 مهر سال جاری در شهرستان صفائیه یزد برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش: این مسابقات در 5-4 هفته انجام خواهد شد و اسبهای شرکت کننده باید گواهی تأئید از فدراسیون داشته باشند. یک دوره مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده های نونهالان، جوانان و نوجوانان در روزهای 31-29 شهریور در مجموعه سوراکاری نوروز آباد برگزار خواهد شد.

در پایان گزارش آمده است: هیئت های استانها تا 27 شهریور فرصت دارند تا اسامی سوارکاران خود را به فدراسیون اطلاع دهند.

گفتنی است:‌ برگزاری مداوم و متنوع مسابقات سوارکاری در طی سال می توانند این ورزش را در جامعه بیشتر رونق دهد و طرفداران آن را زیادتر کند. /مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار