حجت‌الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمايت از ناطق منوط به نظر آيت‌الله مهدوي کني است/يا مستقل مي‌آييم يا در نقش تاييد کننده کانديداها

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: پس از انتخابات رياست جمهوري 88 ناطق نوري در جامعه روحانيت حضور پيدا نکرده است و حمايت از وي در انتخابات يازدهم منوط به طرح در صحن جامعه روحانيت و نظر آيت الله مهدوي کني است.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به امکان اجماع اصولگرايان در انتخابات رياست جمهوري يازدهم گفت: جامعه روحانيت، جامعه مدرسين و ساير تشکل‌هاي زير مجموعه اصولگرايي در انتخابات رياست جمهوري پيش رو، حتما به اجماع دست خواهند يافت.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح کرد: در آينده‌اي نزديک، جهت تشريح برنامه‌هاي انتخاباتي، يکي از اعضاي جامعه روحانيت به عنوان سخنگو تعيين مي‌شود.

حجت الاسلام شجوني در پاسخ به سوالي مبني بر حمايت جامعه روحانيت از کانديداتوري ناطق نوري اظهارداشت: پس از انتخابات رياست جمهوري 88 ناطق نوري در جامعه روحانيت حضور پيدا نکرده است و حمايت از وي در انتخابات يازدهم منوط به طرح در صحن جامعه روحانيت و نظر آيت الله مهدوي کني است.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطر نشان کرد: جامعه روحانيت مبارز يک ارگان سياسي است که در طول تاريخ در وقايع مملکتي دخيل و صاحب نظر بوده است؛ و بدون ترديد در انتخابات رياست جمهوري يازدهم هم جامعه روحانيت يا در نقش تاييد کننده کانديداي اصولگرايان ظاهر مي‌شود و يا اينکه نامزد مستقل معرفي مي‌کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: انتخابات ، روحانیت ، شجونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار