در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

ابهام‌زدايي نبوي درمورد کناره‌گيري‌اش از شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: ترجيح مي‌دادم افرادي جوانتر و با انرژي بيشتري وارد شوند، چرا که فرصت اينکه در شوراي مرکزي حزب فعال باشم را ندارم.

سيد مرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه تغيير قانون انتخابات به مجمع تشخيص مصلحت واگذار شده است، گفت: در مورد تغيير قانون انتخابات هنوز برنامه مشخصي آماده نشده، لذا به نظر نمي‌رسد اين قانون براي انتخابات سال آينده عملي شده و به تصويب نهايي برسد.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه يکي از موضوعات جلسه اخير مجمع، سياست افزايش جمعيت کشور بوده چه تمهيداتي در اين جهت انديشيده شده است؟ افزود: مواردي که در مجمع تشخيص تصويب شد سياست‌هاي اجتماعي بوده و در آن جلسه اشاره‌اي نيز به موضوعات افزايش جمعيت شده است.

نبوي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اين موضوع که با توجه به عضويت شما در شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين چرا از اين حزب خارج شديد؟ تصريح کرد: در حال حاضر عضو هيات موسس و از پايه گذاران جامعه اسلامي مهندسين هستم، لذا ترجيح مي‌دادم افرادي جوانتر و با انرژي بيشتري وارد شوند، چرا که فرصت اينکه در شوراي مرکزي حزب فعال باشم را ندارم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به نزديکي انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: معتقدم بايد جريان‌هاي سياسي و شخصيت‌هاي مطرح وارد انتخابات شده تا يک رقابت سالم و معقول شکل بگيرد و نيز امروز عمده کساني که مطرح هستند اصولگرا بوده، لذا تعدد بيش از حد کانديداها باعث آشفتگي انتخابات و سردرگمي راي دهندگان خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار