نگاه رادیو قرآن با برنامه "یک آیه مهر" به پیامبر رحمت

برنامه "یک آیه مهر" از 30شهریور آیات خطابی به پیامبراکرم(ص) در سوره نساء را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ مونا توسلی سردبیر برنامه "یک آیه مهر" درخصوص این برنامه گفت: بررسی آیاتی که در آن آیات پیامبراکرم(ص)مورد خطاب قرارگرفته اند محور اصلی برنامه است که از 30 شهریورماه با محوریت سوره نساء برروی آنتن شبکه رادیویی قرآن می رود.

وی افزود: با توجه به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلی ا...علیه و آله) اهمیت پرداختن به ویژگی های آن بزرگوار بیشتر احساس می شود به همین دلیل در برنامه "یک آیه مهر" تلاش کردیم تا زوایای مختلف شخصیت پیامبر(ص)را با آنچه خداوند فرموده است بررسی کنیم.

سردبیر برنامه "یک آیه مهر" ادامه داد: تاکنون حدود90قسمت از این برنامه پخش شده است و آیاتی که پیامبر(ص) در سوره های بقره و آل عمران از جانب خداوند مورد خطاب قرار گرفته بودند توسط کارشناس برنامه حجت الاسلام محمدشیخ الاسلامی مورد بحث قرار گرفت و از 30شهریورماه نیز آیات سوره نساء بررسی می شود.

توسلی  با اشاره به موضوعات  این برنامه گفت: در سوره  نساء اطاعت خدا و رسول(ص) و سرانجام اطاعت از آنان, اشاره به وجود پیامبراکرم (ص) به عنوان گواه بر گواهان و عاقبت کفر و عصیان  ازپیامبربا توجه به مفهوم شقاوت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در برنامه "یک آیه مهر" با محوریت سوره نسا نکات مربوط به پیامبر(ص) در  آیات13 و 14 در بحث اطاعت, 41 در بحث گواه و 49 تا51 درخصوص  نوع خطاب خداوند به پیامبر(ص) بیان می شود.

"یک آیه مهر" کاری از گروه قرآن و معارف رادیو قرآن است که شنوندگان می توانند هرروز از ساعت6:50  این میان برنامه 5دقیقه ای را به سردبیری مونا توسلی بشنوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار