حاشيه حضور رئيس مجلس در مراسم آغاز سال تحصيلي/

لاریجانی پس از 38 سال زنگ مدرسه نوجوانیش را بصدا درآورد

رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از 38 سال در مدرسه دوران نوجوانیش حاضر شده و اینبار نه به عنوان دانش‌آموز بلکه به عنوان رئیس قوه مقننه زنگ سال تحصیلی جدید را نواخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي صبح امروز(شنبه اول مهرماه) در دبيرستان شهيد مطهري تهران حاضر شده و زنگ آغاز سال تحصیلی 91-92 را به صدا درآورد.

*نمایش دیپلم لاریجانی در مراسم امروز

در مراسم آغاز سال جديد تحصیلی در دبیرستان شهید مطهری، تصویر گواهي فارغ‌التحصیلی علی لاریجانی به نمایش گذاشته شده بود. در متن این گواهینامه آورده شده که رئیس مجلس در رشته ریاضی تحصیل کرده و با معدل 18/09 و معدل کل 18/46 در خرداد ماه سال 1354 فارغ‌التحصیل شده است.

نکته دیگری که در مدرک تحصیلی لاريجاني به چشم می‌خورد نمره انضباط 20 آقای رئیس مجلس بود که نشان می‌داد علی لاریجانی نوجوان درس‌خوان و منضبطی بوده است.

رئیس مجلس بعد از برگزاری رسمی مراسم آغاز سال تحصیلی در یکی از کلاس‌های درس حاضر شد و به محض ورود در نیمکت اول در کنار یکی از دانش‌آموزان قرار گرفت و ابراز علاقه كرد که در آن کلاس حضور داشته باشد.

*نمايش تصوير شهدای هسته‌ای در مراسم آغاز سال تحصیلی جديد

در مراسم آغاز سال جديد تحصیلی، تصویر شهدای هسته‌ای به نمایش گذاشته شد تا از ابتدای راه، سال تحصیلی جدید دانش آموزان با الگوگیری از این دانشمندان و با تفکر اعتلای دانش و اقتدار ایران باشند.
انتهاي پيام/س2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار